- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. június 04. - Antibaby

Gombapaprikás galuskával volt az ebédem. Nem mai, maradjunk annyiban. Savanyút éreztem, s elmerengtem, vajon a galuska vagy a gomba romlott, aztán hogy csak hányni fogok, vagy meg is halok. De azért megettem, mert piszkosul nem lett volna kedvem főzni valami mást.
Ma kezdetét vette a Nagy Dris Projekt, vagyis mától augusztusig minden hétvégén dolgozni fog, aminek előkészületei miatt már kb. 2 hete elhanyagol, legalábbis ahhoz képest, amilyen figyelmet (állandót) én igénylek. Az első egyedül töltött nap nem megy rosszul, de július közepén biztos rám fog törni a frász, a "nyárzárási pánik", miszerint mindjárt ősz, aztán tél, és én nem voltam sehol se, nem érintett vizet a lábujjam, napot a bőröm. De ez csak hiszti nálam, mert ha valaki strandra hív, általában inkább nem megyek. Nők, mi?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr536819289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása