- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. július 02. - Antibaby

A mai napot az öcsémmel töltöttem, aki mindig is nagyon jó arc volt, de amióta komoly kapcsolata van, még jobban bírom. Kinyílt, és már komoly, felnőtt témákról is lehet vele úgy beszélni, hogy nem csak én szövegelek, ő meg igennel és nemmel reagál, hanem van álláspontja. Örültem, hogy a csaja nélkül jött, és nem is rohant, volt időnk beszélgetni, és mindenfélében benne volt. Elmentünk napszemcsit venni neki, de nem talált megfelelőt, úgyhogy beültünk enni a Mammut I. legfelső szintjén levő görög kajáldába, amit ajánlok mindenkinek, hangulatos, szuper a kaja, és nagyon figyelmesek a dolgozók, bár az árak nem kimondottan alacsonyak. Ahogy öcsém mondaná, félkiszolgáló, mert elméletileg tálcát tolva összeszeded, amit enni szeretnél, de amikor befejezted a kajálást, rögtön ugrik valaki, hogy elvigye a tálcádat, és megkérdezi, innál-e egy kávét. Ezután, bár már majdnem kidurrantunk a könnyű salátától is, átmentünk a Stardust Kávézóba, ami szintén a Mammutban van. Befalatoztam a világ legfinomabb csokitortáját, Dugó pedig két felszolgáló és az én unszolásomra megkóstolta a répatortát, amiről először nem akarta elhinni, hogy nem finomfőzelék ízű, két pillanattal később meg már nem lehetett leállítani, úgy tömte magába. Annyira elvolt a sütijével, hogy észre sem vette a mellette ülő Erős Antóniát, pedig néhány éve az ő fotóival kelt és feküdt. Majd' 20 percig gondolkodtam, hogy tudnék feltünésmentesen szólni neki, hogy "vazze, nézzé' má' jobbra, ki ül ott". Erős Antóniáról tisztelettel jelentem, hogy az RTL Klub stylistjának minden próbálkozása ellenére szuperül néz ki, testközelből is bombanő, darázsderék, izmos kar és hát, szép ruhák, és nagyon jó a haja, a felszolgálóval meg extra kedves volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr846819423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása