- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. július 03. - Antibaby

A Live 8 koncertet néztem a hétvégén, igyekeztem minél többet látni belőle, ami nehéz, hiszen sok helyszínen egyszerre ment a műsor, ide-oda kapcsolgattak a tévécsatornák. Az A-háról pont lemaradtam, csak a végét láttam, kár. A cél nagyon szép, természetesen egyetértek, szívem szakad meg az éhező, pokoli körülmények között élő afrikaiakért, s milyen szuper is lenne, ha a világ gazdagabb részeinek politikájában helyet kapna az ő helyzetüknek javítása is. Sajnos szerintem az adósságok elengedése nagy lépés, de lényeges változást nem eredményez, úgyhogy jogos a felháborodás. És mindig örülök, amikor a show business-ben dolgozók hírnevüket ilyen nemes eszmék szolgálatába állítják, s kihasználva, hogy milliókhoz szólhatnak, megteszik, ami tőlük tellik. Az álmok megvalósítása abszolút időszerű lenne, de kissé szkeptikus vagyok, a G8 tagjai között túl sok a diktátor, a rasszista, nacionalista politikát folytató, csak a saját érdekeit figyelembe vevő politikus, s még ha nagy is a nép felöl jövő nyomás, morbid, hogy épp az ő kezükben van a szegények sorsa. Kíváncsian várom a nagy napot, mi lesz a találkozó eredménye.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr216819425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása