- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. augusztus 02. - Antibaby

A freeblognak is hőgutája lehet, mert össze-vissza működik. Azokat a bejegyzéseket, amiket későbbre datáltam, simán felnyomja a netre. Na, mindegy. Egyébként most már jobban vagyok a pénteki-szombati állapotnál, de nem tudom, ez végleges, vagy átmeneti-e.
A Mammutban McLaren-nap volt tegnap, a hetek óta megtekinthető, Kimi feliratú versenyautón kívül a Safety Car-t és több Mercedes terméket is meg lehetett nézni. Annak ellenére, hogy Kimi Raikkonen-nek drukkolok a Forma-1-ben, nem vagyok Mercedes-párti. Viszont addig bámészkodtam, amíg tele lett a kezem Raikkonen-es plakáttal, autogramos szórólappal, meg egy olyannal, aminek a hátulján egy játék található, 10 kérdéssel, és többek között McLaren RC-autót lehet nyerni. Egészen sok kérdésre tudtam a választ, de csak a gondolkodás kedvéért ikszelgettem be, nem vagyok híve a nyereményjátékoknak.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr416819575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása