- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. augusztus 11. - Antibaby

Ja, elkezdődött a Sziget. Sajnos idén nem tudok kint lenni. Három éve 1 napig voltam kint, akkor jártam ott először. Nagyon megragadott, de akkor jöttem csak rá, mit szeretnek benne annyira, amikor két évvel ezelőtt hetijeggyel is részt vettem. Nem laktam a szigeten, hanem munka után mindig kihéveztem, meghallgattam 2-3 koncertet, vagy éppen megnéztem 1-2 táncelőadást, stb. Éjfél körül hazamentem, aludtam 6 órát, aztán ismét meló. A 7 napra annyi energiám jutott, hogy talán csak egyszer döntöttem a korai lefekvés mellett, tehát valamelyik nap nem mentem ki. A tavalyi szigetet, és az ideit is anyagi, valamint "sokat akar a szarka..." alapon kihagytam/kihagyom. Sajna. Fáj a szívem érte, de most nem fér bele az életembe. A Sziget Fesztivál egy nagyon jó hely, nagy ötlet.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr566819613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása