- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. augusztus 12. - Antibaby

Kozma Orsiba hosszú évek óta rendszeresen belebotlom. Először (akkori) kedvenc zenekaraim vokalistájaként hallottam róla, Czerovszky Henivel együtt rázták a pici testüket mindenféle jó zenére, s nagyon tudtak énekelni, örök élményt okozva ezzel nekem. Aztán, amikor ki akartuk adni azt a lakást, amibe később én költöztem, és ma is benne lakom, Kozma Orsi volt a második, aki telefonált, de akkor már megállapodtunk az első jelentkezőnek. Orsi nagyon talpraesetten közölte Anyukámmal, hogy ő azért lediktálja a telefonszámát, mert nagyon sürgősen albérletre van szüksége, ugyanis hamarosan rengeteget fog Bp-en dolgozni, és ha hallunk egy kiadó lakásról, rögtön szóljunk neki. Pár héttel később feltűnt a Jazz+Az együttes a hazai poppiacon, nyilván ezt jelentette a rengeteg budapesti meló. A Jazz+Az, és az Orsit később foglalkoztató Cotton Club Singers  nem vált kedvencemmé, de a 'kiscsajról' nem lehetett megfeledkezni akkor sem, ha az éppen aktuális munkáját nem csíptem. Számtalanszor összefutottam vele bankban, utcán, étteremben, persze ő nem ismer engem, de én mindig is nyomon követtem a dolgait. Néhány hónappal ezelőtt láttam egy klassz képet róla egy újságban, új stílust sugárzott, s a kép mellett cikk állt arról, hogy elkészült első szólólemeze, ami a szakma szerint nagyon igényes. Elhittem, mert Orsiról csak ilyen munkát tudok feltételezni. (Azt, hogy évekig adta hangját tátogó csinibabáknak, akik sokkal többet kerestek a semmivel, mint ő, aki énekelt helyettük, már kezdem megbocsátani neki, de azért még fáj annyira, hogy megemlítsem.) Elkészült Kozma Orsi hivatalos weboldala, és az első klipje, amit állítólag betiltottak, azért nem játsza a Viva, mert túl agresszív. A weboldalán található 20-30 másodperces dalfoszlányokból nehéz rá megesküdni, de valami azt súgja, igényes, egyéni magyar produkció született, s ha nem folyik a csapból, hát magunknak kell utána járnunk. A teljes klip, a dalok részletei, és legközelebbi koncertjének időpontja és helyszíne megtalálható a weboldalon.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr546819619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása