- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. szeptember 03. - Antibaby

Azt hiszem, új hivatásomra találtam, amikor tegnap publikáltam a sótartó képgyűjteményt. A nagy sikerre való tekintettel nem tudom nem megosztani a mélyen tisztelt publikummal a legújabb kincseket, amelyekre a világhálón bukkantam. Előre szólok, a mai felhozatal nem semmi. Itt van például ez a gyönyörű szappantartó, vagy egy kedves kis képkeret mondjuk az esküvői fotónknak, egy ízléses celluxtartó, valamint egy szexi bögre, szigorúan Star Wars rajongóknak.
És akkor a mai nap design centerének legyen főszereplője a celluxtartó (celluxtépő?):
A pajkos,
Édi előlről, hátulról,
Azoknak, akik nem bírják nélkülözni a mechanikát
Akárcsak a sótartóból, ebből is van cowboy változat. Dögivel.
Öööö, itt azért zavarba jöttem,
Erről meg nem tudom, hogy mi.
Korán sincs vége, a téma sokakat megihletett, egyesek kifogyhatatlanok az ötletekből.
Szerintem ez a best!
Én ezt választanám. Vagy ezt.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr846819723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása