- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. október 06. - Antibaby

A céges össznépi piálás az egyik legutálatosabb dolog számomra, mivel én elvileg antialkoholista lennék. Egy ideig úgy éreztem, a kollegákkal való konfrontálódás elkerülése érdekében igazán belenyalhatok egy picit a pezsgőbe, annyi baj legyen. Aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy az italozások egyre gyakoribbak lettek, s én meg ahhoz képest, hogy nem akarok inni, elég gyakran rákényszerülök. Úgyhogy a sarkamra álltam, és már pár hete, talán hónapja is visszautasítom az alkoholfogyasztást. Elég fárasztó ám ivók között absztinensnek* lenni, minden alkalommal nekem kell magyaráznom a bizonyítványomat. Fura helyzet, hogy nem az a rendkívüli, ha valaki iszik. (Hanem ha nem.) Ma is volt egy ilyen kis spontán összejövetel, likőrfogyasztás ebéd előtt... Mondtam, hogy oké, én itt vagyok veletek, de nem iszom alkoholt. Erre az egyik kollega, nyilván kedvcsinálóul, azt mondta, ez nem is annyira alkohol, inkább olyan, mint a Pepsi Cola, csak szénsav nélkül. Hát, baromira meghozta a kedvem, mondhatom.
* Azt írja az Idegen szavak és kifejezések szótára, hogy absztinens: 1. a szeszes italok és kábítószerek élvezésétől tartózkodó, önmegtartóztató személy 2. a szesztilalom híve... Hát, nálam a kettő nem ugyanaz. Lehet, hogy kellene egy külön szótárat készíteni rám vonatkoztatva (ebben Dris biztosan egyetért :) ), mert bár én magam igyekszem tartózkodni a fent említettek fogyasztásától, alig tudok egy-két dolgot említeni, aminél a tilalom híve lennék (s a szeszes italok és kábítószerek élvezete sem tartozik közéjük).

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr586819859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cxsnnf 2010.04.17. 04:24:25

HVjd9N ultxcxanxbgk, [url=http://gmoflxmjxujw.com/]gmoflxmjxujw[/url], [link=http://mctwlrbjypgo.com/]mctwlrbjypgo[/link], http://cbpjqiigpmze.com/
süti beállítások módosítása