- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. október 20. - Antibaby

Az Árpád hídnál akartam felszállni a metróra, előtte persze lyukasztani, de ahogy szét akartam választani a jegyeket a perforációnál, az egyik elszakadt. Bekopogtam a forgalmi ügyeletre, hogy bocsika, elszakítottam a jegyem, mi a teendő. Aszongya a BKV-s pasi, hogy keres celluxot, és megragasztjuk. Hát - mondtam -, szerintem nem fognak örülni az ellenőrök egy összecelluxozott jegynek. Erre a pasi megkérdezte, meddig megyek. Megmondtam, hogy a Nyugatiig. Flegmán legyint: "Odáig jó lesz a szakadt is." Mivel látta, hogy nem vagyok teljesen meggyőzve, hozzátette, hogy ha gond van, hívjuk fel őt. Ennyiben maradtunk, kezeltem a szakadt jegyet, aztán lemoziztam magamban, milyen lenne, ha megállítanának az ellenőrök, belekötnének a szakadásba, majd megkérném őket, hogy hívják fel azt a kopasz bajszost, aki az Árpád hídi megállónál dolgozik. Biztos egymás kezéből kapkodnák ki a telefont. Az ellenőrök persze nem jöttek, én pedig a felesleges aggodalom miatt csak a Lehel térnél vettem észre, hogy a világ legszebb fiúja áll mellettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr756819889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roseanna 2011.08.27. 07:12:57

Extremely helpful aritlce, please write more.
süti beállítások módosítása