- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. november 22. - Antibaby

Ezúton tájékoztatom kedves olvasóimat, hogy a blográdiómban frissítés történt. A hosszú, fáradságos és kimerítő munka eredményeként az alább felsorolt zeneművek hallgathatóak meg benne/rajta/általa:

Asian Dub Foundation feat. Sinead O'Connor: 1000 mirrors
Ezt a dalt csak és kizárólag azért publikálom, mert soha, sehol nem említik meg az A.D.F. neve mellett Sinead O'Connor-ét is, és ez egy olyan mélyen elkötelezett rajongónak, amilyen én vagyok, rendkívüli módon fáj. Pedig mi lenne ez a szám Sinead nélkül? Mondjuk Cherrel vagy Pinkkel, esetleg Britney műkéjes nyögdécseléseivel tarkítva... Áhh, egyébként természetesen nem ez az egyetlen ok, hibátlan a dal, aztán akkor miért hiányozzon innen?
Snoop Dogg feat. The Doors: Riders on the Storm
Nahát, micsoda párosítás. Mennyi drogot fogyaszthatott el, akinek eszébe jutott összehozni Snoop Dogg-ot a Doors-szal? És miért nem csinálta meg már sokkal hamarabb? Eléggé hallgatható a végtermék. Jézusom, biztos nagyon fáradt vagyok, mert most vizuálisan is megjelent a szemem előtt egy olyan, általános suliban a matekfüzetbe rajzolt gép, amelybe felül bedobjuk bal kezünkkel Snoop Dogg-ot, jobbal meg a Doors-t, aztán alul kipottyan a Riders on the Storm.
Scissor Sisters: Laura
Szép lassan kerít hatalmába ez a zenekar. Az év felfedezettjeiként beszélt róluk a fél világ, mikor én még nem is hallottam őket. Aztán a Live 8 koncert közvetítésében láttam őket először, s puff, kész voltam. Nagyon nekem való, s mint azóta már felfedeztem, a Laura videoja alapján legalábbis, a zenekar teljes stílusa rendben van, mind a ruhák, mind a mozgáskultúra, mind a zene tekintetében. (kép)
Robbie Williams feat. Kylie Minogue: Kids
Oops, ez az este fícsöringes lett. Nem direkt volt, de tényleg. Dögös a dal, ezért is szeretem, meg azért is, mert Kylie egy kicsit kibújik a megszokott barbie-prosti énjéből, bár ha jobban belegondolok, nem is annyira. Mindenesetre a régi, bájos-kedves-szerény-aranyos-zavarbanlevős Kylie híve vagyok én még mindig, s nem nagyon bírom az utóbbi tíz évét. Gondolom, ezzel a véleményemmel nem leszek túl népszerű. Amikor Kylie elfogadta Robbie felkérését erre a duettre, elárulta, hogy az győzte meg, hogy Robbie pimaszul beleírt az ő szövegébe polgárpukkasztó és megbotránkoztató szavakat, sorokat. Ez annyira tetszett neki, hogy azonnal igent mondott a duettre. Nekem meg bejön, ami végül az együttműködésből született.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr436820051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása