- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. december 09. - Antibaby

Megvettem az egyik kinézett csizmát. De nem vagyok maradéktalanul elégedett. A látottak közül még mindig ez tetszik legjobban, de közelebbről megnézve találtam rajta 1-2 hibát. Azért mégiscsak megvettem, úgy nézve ugyanis, hogy olcsó cucctól ennyit lehet várni, nem is olyan rossz. Voltam még masszázson is, és vettem egy-két apróbb karácsonyi ajándékot, úgyhogy nem volt hiábavaló a mai nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr626820113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jacklyn 2011.08.27. 01:18:16

Whoa, whoa, get out the way with that good inofrmatoin.
süti beállítások módosítása