- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. január 14. - Antibaby

Anyu jobban van, bár az orvosok még nem tudják, mi váltotta ki a majd' egy hétig tartó rosszullétét. Dris is beteg, hétfő óta torokgyuszi+folyamatos orrfújás, köhögés. Most már ő is jobban van, de a héten két olyan éjszaka is volt, amikor pokrócokkal, párnákkal és újságokkal kivonult a fürdőszobába, hogy én tudjak tőle aludni. Persze mindig csak reggel tudtam meg, hogy ő a kád mellett, a földön éjszakázott, és bár meglehetősen elleneztem a dolgot, másnap is megcsinálta, jó nagy lelkiismeret-furdalást okozva ezzel nekem. Pedig nem is csináltam semmit. Bírom benne, hogy ennyire figyelmes és önfeláldozó, de hát együtt élünk és szeretjük egymást, ha valamelyikünk beteg, azért nem kell száműznie magát a szobából. Együtt sírunk, együtt nevetünk... vagy mi.
Ugyan péntekre már a tűrőképességem határára értem, de azért próbálok sürögni-forogni, most is citromfű és eukaliptusz illóolajat párologtatok, főzök, mosok, rendezgetek, és folyamatosan szedegetem a lakás különböző pontjain felbukkanó használt papírzsebkendőket.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr386820239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joni 2012.01.16. 07:26:01

I really neeedd to find this info, thank God!

Veruca 2012.01.18. 02:49:39

I don't even know what to say, this made things so much esaeir!
süti beállítások módosítása