- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. február 23. - Antibaby
Nem tudom, hogy a hipnózis izgibb-e vagy a rádió interjú, mindenesetre az előbbiből megtörtént a második. Meg kell jegyeznem, hogy a fodrásztól mentem egyenesen a pszichológushoz (ez nem fontossági sorrend!!!), és rendkívül feldobott voltam, mert a fodrásznak sikerült megvalósítania pontosan azt, amit szerettem volna már 1000 éve. A pszichodoki rögtön megkérdezte, mi ez a változás, mik zajlanak bennem, hogy a külsőmet így megváltoztattam. Nem hitte el, hogy semmi. Pedig tényleg nem velem történt valami, hanem a fodrászlánnyal, aki valami csoda folytán végre ráérzett (bár eddig sem volt bajom vele), hogy mit szeretnék.
A hipnózist tehát úgy kezdtük, hogy nekem látszólag indokolatlanul is fülig ért a szám. El kellett képzelnem aztán a saját rétemet, és megkeresni rajta a saját virágomat. Illetve kellett volna, ugyanis az én rétemen nem voltak virágok. Akárhogy kerestem, egyet sem találtam, hát még a sajátomat. Aztán egyre jobban folytogatott a sírás, és végül szinte zokogtam, hogy nincs meg a virágom. Hogy mindez mit jelent, majd néhány alkalom múlva tudom meg. De így, elemzés nélkül is azt mondom, nagyon durva élmény volt a mai. Többek között megtudtam, hogy a tudatalattim - szemben velem - kapásból tudja, melyik a jobb és melyik a bal kezem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr886820363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása