- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. február 24. - Antibaby
Schrödingeréknél találtam egy nagyon érdekeset. A Politográf 20+1 kérdés alapján megmutatja, hol helyezkedik el a kitöltő a politikai koordináta-rendszerben. A kijelentések néha bénán vannak megfogalmazva, némelyiknél nem egyértelmű, hogy mit szeretne állítani, és az is fura, hogy egyes állításoknál lehet 'nem tudok dönteni'-t választani, máshol viszont nincs ilyen lehetőség. Mindegy, a vége a lényeg. Jól meglepődtem, mert nem egészen oda kerültem, ahova gondoltam. Aztán rájöttem, hogy mi a bibi. A magyar politika kissé torzítja a fogalmakat, és mást értünk a kategóriákon, mint amiket valójában jelentenek. Különösen érdekes, amikor a végén meg lehet nézni, hogy a különböző pártok választói hol helyezkednek el.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr786820371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása