- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. február 24. - Antibaby

Fogalmam sincs, van-e még olyan olvasóm, aki kezdetektől, vagy legalábbis tavaly március óta olvas. Sajnos a permalink továbbra sem műxik, úgyhogy nem tudom ide csatolni a tavalyi élő Békejel demonstrációról írtakat. Az a lényeg, hogy 2005-ben és 2004-ben is részt vettem, és nagyon vártam már az ideit is. Ahogy a Kisherceg mondaná, előre díszbe öltöztettem a szívem, fényesítettem az ötszázasomat a fáklyára, aztán jött a nagy csalódás. Az a szervező, akivel én kapcsolatban vagyok, átküldte az idei Békejel-felhívást, és lehidaltam. Ebben az évben a rendezvény a választások közeledtére hivatkozva zászlajára tűzte az "Állj ki az erőszak ellen: szavazz érvénytelenül és szerveződj!" szlogent, vagy mit. A toborzólevélben leírják, mi a bajuk az eddigi pártok háborús helyzetekben való részvételével, de egyáltalán nem tudnak az érveik meggyőzni. A levelet, hosszas tanakodás után úgy döntöttem, nem csatolom ide be, mert akkor elkezdődne a jobb és baloldali nézeteket valló olvasók csatározása, amit legkevésbé sem szeretnék. Akit érdekel a szöveg, megtalálja az Interneten, a Nyugati aluljáróban, és még sok helyen. Nekem az egészből az a fontos, hogy ennek a társaságnak, ennek a több ezer embernek, aki eddig részt vett a Békejelben, szerintem nem ezt a példát kellene mutatnia a népnek. Az érvénytelen szavazásra buzdítást radikálisnak és antidemokratikusnak tartom. A szöveg ráadásul nem támasztja alá, hogy miért is lenne szükség az érvénytelen szavazatokra, hiszen egyrészt a NATO tagságot is a magyarok szavazták meg, annak nem csak előnyeivel, hanem hátrányaival is, de ha valakinek nem tetszik az eddigi kormányok hozzáállása az iraki és egyéb háborús eseményekhez, akkor a két nagyon kívül még számos más pártra is szavazhat. Eddig a Békejel mellett álltunk néhány barátommal, de ha idén tényleg ez az üzenet, akkor mindannyian egyetértünk, hogy távol szeretnénk maradni a rendezvénytől. Igazán sajnálom.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr826820369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása