- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. március 01. - Antibaby

Nagyon tetszett a tegnap esti Nem a te napod című műsor. Pély Barnát ismét olyan lazának  és jó fejnek láttam, mint anno a Megasztáros idők előtt mindig. A műsor után egy pillanatig elhittem, hogy talán ezt látva megváltozhat azok véleménye, akik utálják őt. Aztán persze rájöttem, hogy dehogy. Aki rossznak akarja látni, az annak fogja, és kész. Én viszont változatlanul is nagyon bírom, valami fura módon úgy érzem, mintha 1000 éve ismerném, és 1-2 kivételtől eltekintve mindig értem, mit miért mond, mégha rosszul is fejezi ki magát.
Izgi napok vannak egyébként, nagy levelezésben vagyok a kanadai barátnőmmel, megtörtént a második angolórám is, és este ismét hipnotizálva leszek... Csak épp blogot írni nincs időm, energiám. Ígérem, hogy hamarosan mindenről beszámolok.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr806820373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása