- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. március 21. - Antibaby

Lassan lehetne nyitni egy fogyasztóvédelmi blogot is. Volt ilyen kezdeményezés, aztán (azt hiszem) elhalt, mielőtt még élni kezdett volna. Pedig milyen jó lenne, most három érdekes esetet is be tudnék írni. Egyik jobb, mint a másik.
1. Anyukám a múltkor elájult egy szupermarketben, írtam róla akkoriban. A mentők vitték haza, s pár nappal később jogosan merült fel benne az igény, hogy szeretné tudni, milyen állapotban találtak rá, és mik voltak a rosszulléte körülményei. Felkereste hát a mentőszolgálatot, hogy megtudja, mit jegyzőkönyveztek a szállításával és ellátásával kapcsolatban, de azt a választ kapta, hogy nem adnak ki információt. Nem tudhatja meg, hogy alacsony volt-e a cukra, milyen gyorsan vert a szíve, habzott-e a szája, stb. Persze megkérdezheti a boltban dolgozókat is, de az azért nem hivatalos és nem is túl objektív.
2. Egy ismerősöm sok évi Pannon-os előfizetés után az egész cége telefonforgalmát átvitte a T-Com-hoz. Egyszercsak jött neki egy hangposta-üzenet (naná, hogy fizetnie kelljen, amikor lehallgatja), hogy mivel új előfizető a cége a T-Com-nál, és telefondíja átlépte a 25.000 Ft-ot, ezért tegnapra fizesse be az összeget, mert különben letiltják a kimenő hívásait. Ismerősöm állítása szerint a szolgáltatási szerződésben ilyen feltétel nincs, meg hát amúgy is marha korrekt ez az egész.
3. (Ez a kedvencem.) Egy kollegám kérte, hogy a cégünk változtassa meg a fizetés utalásának napját. Ez egy bazi nagy cégnél, sok évi gyakorlat után nem annyira egyszerű. De a kérése nem megalapozatlan. Tudni kell, hogy nálunk minden hónap 2-áig kell átutalni a fizetéseket, de amikor ez a nap mondjuk vasaárnapra esik, akkor már pénteken megérkezik az összeg a számlánkra. Így aztán előfordul, hogy egy hónapban kétszer is van utalás, de a következő hónapban egyszer sem. Remélem, követhető. Egy kollegám az egyik banknál hitelt szeretett volna felvenni, és be is adta a szükséges igazolásokat az elbíráláshoz. A bank azonban megnézte a számlája forgalmát, és azzal utasította el a hitelkérelmet, hogy nem minden hónapban érkezik pénz a számlájára, és ők csak rendszeres bevétel esetén folyósítanak hitelt.
2006., Európai Unió, rugalmas, ügyfélbarát, versenypiaci szellem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr536820439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása