- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. március 28. - Antibaby

Ma van a nap, amit sosem vártam. Ugyanis 29 éves lettem, és konkrétan 365 napom van még hátra a huszonéveimből. Nincs különösebb hiányérzetem, izgalmas volt az eddigi életem, szerencsére egy csomó olyan dolgot csináltam, amit mások sosem, úgyhogy mindig is úgy fogok visszaemlékezni, hogy kihoztam az első 30-ból, amit lehetett. Az más kérdés, hogy a lehetőségek azért nem mindig voltak adottak. S az is igaz, hogy van egy, egyetlen egy dolog, amit kihagytam, és nem bepótolható, emiatt ideges is vagyok, csak épp változtatni nem sikerül rajta. Nem árulhatom el, hogy mi az, mert ez a téma abba a nagyon vékonyka sávba tartozik, amit tényleg az én személyes ügyemnek tekintek. Minden depis gondolat ellenére jó a kedvem, még reggel 8 óra sincs, de már mosolygóssá varázsoltak a kollegáim. Nagyon aranyosak, kaptam cserepes virágot és 85%-os fekete csokit, ami nagy kedvencem.
Húú, és milyen érdekes, hogy mindig abból tanulok, amiből nem gondolnám. Betettem a szavazásba az "Egyéb" választ, és amint elkezdték bejelölgetni a szavazók, már rá is jöttem, hogy egy ilyen kíváncsi csajnak, amilyen én vagyok, nem szabadna ilyen hibákat elkövetnie. Lesz néhány álmatlan éjszakám, amin izzadtan forgolódok majd, és azon gondolkodom, hogy vajon mi lehet az az egyéb. A lehetséges megfejtések között szerepel, hogy az illetőnek én magam említettem a blogomat, tehát ismerősöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr526820461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása