- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. május 04. - Antibaby

Reggelre alaposan megtömte az e-mailboxomat az iwiw. Szeretnék kiszűrni az inaktív felhasználókat, hogy ne terheljék feleslegesen a rendszert, és erre legjobb módszernek azt találták, hogy küldenek egy lánc e-mailt. Minden felhasználó, amikor megkapja, el kell küldenie az összes ismerősének. A rendszerben megjelenik, hogy ki küldte tovább, és ezáltal megtudják, ki aktív és ki inaktív. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy én, mivel oly' balga vagyok, hogy nem soroltam kategóriákba az ismerősöket (végülis miért kössem bárki orrára, hogy XY barát, vagy csak munkatárs?), egyesével jelölgethetem ki a közel 200 ismerősöm nevét, és illeszthetem a címzettek közé, valamint közel 200 embertől fogom ezt az e-mailt én is megkapni. Hát, ha valami, ez feleslegesen terheli a rendszert. Az utolsó belépés dátumát, valamint a kapcsolatok létesítésének időpontják amúgy is tárolja az iwiw, hát nem lenne egyszerűbb abból kiindulva szűrniük, hogy ki inaktív?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr426820551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása