- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. május 19. - Antibaby

72 pontom lett. Elég csofvadt. De nem vagyok meglepödve, jó idelye romlik a hejesirásom. Tudok rola, ez azér má valami. Ugyanis a sulibol kikerülve majd megörűltem, hogy magukat nagyon okosnak gondolo fönökök és kolegák menyire nem tudnak hejjesen irní. Eleinte nem is birtam ki, mindíg szová tetem, de aztán persze rend szerint én voltam a hüjje, ugy hogy le szoktam rola. Most is idegesit, ha a fönököm azt mondja, hejjtelenül irtam valamit, aztán amikor ö "kijavitja", háromszor anyi hibát tesz belle. A sajto, az utcai felíratok, a termékkek leirása mind mind telle van hejjesirási hibákal, és megmondom öszintén, én már idönként elbízonytalanodok. Az ilyesmi pár év alatt tellyesen haza váglya az ember Corában magabíztos tudását. Fejlesztenem kénne etekintetben magam, mert fontosnak tartom, preztizs kérdésnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr356820607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darence 2011.07.03. 14:51:47

That addrssees several of my concerns actually.

Krystal 2011.07.04. 17:10:32

Supebrly illuminating data here, thanks!
süti beállítások módosítása