- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. július 21. - Antibaby

Kb. másfél év után ma vettem fel először azt a nadrágot, amiről mindig, minden körülmények között Rien fog eszembe jutni. Mekkora röhögésbe fulladtunk, amikor kiderült, nem csak egy bolond van a városban, aki ilyen feltűnő cuccot képes megvenni, s a másik naná, hogy Rien. Akkoriban úgy éreztem, ő a lelkem másik fele. Érdekes, most mennyire más megvilágításban tűnik fel már a kapcsolatunk, s az a szakasza is... S ez a nadrág indította el később egy vitánkat, amelyből aztán sok-sok nézeteltérésen keresztül a barátságunk kríziséhez jutottunk.
Egyik nap meg mit csináltam... vettem egy őszi, kapucnis dzsekit. Anyagi válságban, 40 fokos hőségben épp erre volt szükségem, vásárolni egy dzsekit. Tiszta lökött vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr186820755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

39492 2006.07.21. 11:04:19

nem is vagy lökött. én már napok óta téli csizmát akarok felvenni.

wovbagger 2006.07.30. 11:08:19

a kapucnis mindig jól jön - különben is, mire kettőt pislogunk, itt van a hűvös idő. kipróbáltam: pislogtam. nem lett hűvösebb.
süti beállítások módosítása