- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. július 24. - Antibaby

Ex megmoziztatott, megnéztük a Karib-tenger kalózai 2-t, úgy, hogy én az 1-et sem láttam. Fogalmam sem volt, mire ülök be. Ennek ellenére a film eleje kimondottan szórakoztatott, a közepénél járva már úgy gondoltam, csak a Johnny Depp alakította figura ér bármit is az egészben (, bár Depp egy merev szobrot is izgalmasan alakítana), a végére pedig veszettül untam.

Na jó, ne legyek igazságtalan, volt 1-2 jó ötlet benne, s tetszett a Davy Jones nevű figura is, mármint ahogy megkreálták. Aztán slussz. Jonathan Pryce, Keira Knightley feledhető, ami pedig Orlando Bloom-ot illeti, eddig sem értettem, miért vannak olyan sokan oda érte. Még a külseje sem, de a színészi játéka aztán főleg nem hat meg. Kisugárzása nulla, untat. Bocsánat minden rajongójától. A történetnek ennél marketingesebb vége pedig nem is lehetett volna, nagyon harmadik rész szagúra sikeredett, bizonyára szándékosan. Hazatérve megnéztem a neten, s valóban, már majdnem kész a következő rész. De minek?!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr176820765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

43055 2006.07.24. 14:11:44

Én már az első rész után ezt kérdeztem: de minek?!

Panni 2006.07.24. 14:53:08

Én imádtam, de ebben igazából Johnny Depp-nek volt nagyon nagy szerepe!:)

lymmz 2006.07.29. 00:58:40

igy szokott ez lenni a masodik reszekben...

wovbagger 2006.07.30. 11:12:34

mindig a második részek a legizébbek - a harmadik után vagy azt mondjuk: inkább ne is lett volna folytatás (mátrix); vagy: még egy bőrt lenyúztak róla (ghostbusters); vagy: a második szar, de a másik kettő jó (the clerks - mallrats - chasing amy); vagy: jó a harmadik, de a második a kedvencem, mert nem heppiendes (a birodalom visszavá).
süti beállítások módosítása