- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. augusztus 07. - Antibaby

Gyökeres változások pedig tényleg vannak, pl. 5 év után a tároló legbelső csücskéből, szekrények, dobozok és miegyéb alól előbányásztuk (ez a többes talán nagyképű, mert Ex végezte a meló 99%-át) a bringámat. Ex-et nagyon idegesíti, ha én becéző szavakat használok (szemcsi, Millcsi, mobcsi, satöbbcsi), nekem viszont nagyon tetszik, hogy ő mindent olyan irodalmian fejez ki. Pl. a bicikli, bringa, canga szavak sosem hagyják el a száját, nála eme csodálatos találmány minden esetben kerékpár néven fut. Ha majd kiejti a száján, hogy magnetofon, biztos rosszul leszek, de egyelőre imponál a stílusa. A bringám állítólag egész jó állapotban van, annak ellenére, hogy elhanyagoltam szegényt. Eredetileg azt az über romantikusat találtam ki, hogy vasárnap korán felkelünk, és a hajnali csendben az üres utcákon elkerekezünk a Felvonulási térre, s megnézzük az @RC kiállítást. Persze nem tudtunk felkelni, hiába csörgött az óra. De napközben azért bringáztunk egy keveset, magam is meglepődtem, mennyire élveztem. Korábban sokat kínlódtam a biciklimmel, de most egészen jól éreztem magam rajta. Még úgy is, hogy tartok az autósoktól, s nem kevésbé a gyalogosoktól. A hétvégét azzal zártuk, hogy életünkben először együtt néztük a Forma 1-et. Pedig mindketten szeretjük, én gyerekkorom óta kisebb kihagyásokkal figyelemmel kísérem a futamokat, s elég furcsa, hogy abban az 5 évben, amíg Ex-szel jártam, egyszer sem jött szóba. A Magyar Nagydíj tele volt meglepetésekkel. Izgalom, váratlan fordulat egymás hegyén-hátán. Raikkönen persze megint kiesett. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr466820783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása