- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. augusztus 21. - Antibaby
Nem jártam a Tűzijátékon, otthon ültem, a tévé előtt. Már tavaly megmondtam, ez a koordinálatlan tömeg adott esetben veszélyes. Megtörtént hát a baj. A vihar ünnep nélkül is rombolt volna, talán áldozatokat is követelt volna. De ennyi sérült nem lett volna, ebben a tömegnek és a pánik idején előrántható B terv hiányának is nagy szerepe van. S sok a felelőtlenség, a mulasztás, a figyelmetlenség. Biztos nem kell mondanom, hogy megdöbbentem. Ment a nagy telefonálgatás, aggódás keresztbe-kasul, de az én családom még ilyen tragédia idején is tud megmosolyogtatóan viselkedni. Történt ugyanis, hogy Dris a Várbeli tömeghisztériát látva és a híreket hallva aggódni kezdett, s mivel ki voltam kapcsolva, küldött egy sms-t az öcsémnek: "Tudsz a nővéredről valamit?" Aztán én is felhívtam az öcsémet: - Szia, megvagy, nincs bajod? - kérdeztem. - Igen, épp aludtam. - Akkor ezek szerint nem voltál a Tűzijátékon? - faggatóztam tovább. - Nem. - Anyu is megvan? - Persze, megvan. E roppant tartalmas, ám megnyugtató beszélgetés után az öcsém küldött egy választ Dris sms-ére: "Most beszéltem a nővéremmel, jól van." Mindenki megnyugodott, én közben Drissel beszéltem is. Másnap reggel, azaz ma, valami jelentéktelenebb dolog miatt telefonáltam a tesómnak. Asszongya: - Hallottad, mi történt? - Mi? - kérdeztem, s valami újdonságot vártam. - Tegnap a Tűzijátékon vihar volt, és csomó halott van és sebesültek. - mesélte megdöbbenten. Ekkor esett le, hogy ő az előző esti nagy "ki hogy van" körbetelefonálást nem értette, mivel nem tudta, hogy tragédiába fulladt az ünnep. Ez tipikus tesóm; ha vége lenne a világnak, neki csak másnap tűnne fel. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr456820813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

robymus 2006.08.22. 04:40:22

Csodálatra méltó a nyugalma..

verbeka 2006.08.22. 10:48:05

Mi Adyligeten akartuk megnézni a tűzijűtékot, ahol iszonyú pusztítás volt. 16 villnyoszlop dőlt le, 26 órán át nem volt áram, minden leolvadt, minden risztó szólt. Amikor hazafelé vergődtünk kocsival, mindenfelé ledőlt fák, oszlopok, csöngő, szikrázó vezetékek. Még most is fűrészelnek és tűzoltóautók mászkálnak mindenfelé A hazautat fölvettem videóra. Utólag megnézve is elég nyomasztó...

10277 2006.08.23. 16:39:14

TUdom milyen érzés aggódni a szeretteinkért.20án én is átéltem...de soha többé nem akarom.AMúgy gratulálok a Nők Lapjás cikkhez:)
süti beállítások módosítása