- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. augusztus 27. - Antibaby

Jól indult a mininyaralásunk Ex-szel, aztán később is jónak tűnt, de végül mégis összebalhéztunk. Azt mondta, hazajövünk, és szünetet tartunk. Szünetet. Szinte szótlanul ültünk egymás mellett a hazafelé vezető úton, majd arcra puszival búcsúztunk. Nem tudom, most mi van, s nem tudom, mi lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr966820819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

v. 2006.08.28. 00:01:53

csak én vagyok úgy ezzel, hogy meg se lepődtem...? valahogy túl sokszor fordul elő ex-szel kapcsolatban az ilyesmi, nem? (és nagyon halkan megjegyzem, hogy én még mindig dris-párti vagyok:))) tudom, semmi közöm... de, azért gondolj csak bele, EX-NEK MÉG NEVE SINCS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja, és ex valamiért már ex, nem kéne hagyni...? én drukkolok neked, tudod..., de nem úgy néz ki, mintha most ott fészkelne a lakásodban az a bizonyos kék madár... :(

2582 2006.08.28. 08:04:52

Ex-nek az a neve, hogy Ex. Ő választotta magának. Róla jóformán semmit nem írok, mert nem szereti. Természetes, hogy a blogolvasó Drissel szimpatizál, mivel róla sok jót írtam annak idején. Hidd el, tudtam volna olyasmiket is postolni, ami alapján most tömegesen lebeszélnétek Drisről.

39492 2006.08.28. 09:40:17

én nem is amiatt írnék h Dris vagy Ex... a személy maga lényegtelen. csak ha már egyszer vége lett valakivel a kapcsolatodnak, akkor annak biztosan oka volt. és évek alatt elfelejted ezeket /általában mindenki csak a szépre emlékezik/, de ha újrakezded, minden kezdődik előről. az emberek nem változnak, ami egyszer nem működött, az nem is fog sosem. persze nem kell figyelembe venned ezt, csak... belepiszkítok a blogodba :P /jóvan, tudod h szeretlek :D/

2582 2006.08.28. 10:28:57

Iggeeeen, bahha, tudom. :) Uhh, ez az egész leírás tök logikus, csak éppen ránk nem igaz. Nem ugyanazok a dolgok működnek és nem működnek, mint annak idején. Tulajdonképpen én nem is látok olyat, ami nem működik benne. De ezt most olyan bonyolult lenne elmagyarázni... S különben is, mintha most rajta múlna, nem rajtam.

mgwitkicux 2010.04.17. 05:17:50

e8Fa5M pjtojocjciqy, [url=http://oewvswtrkwui.com/]oewvswtrkwui[/url], [link=http://wkfgnghoktkw.com/]wkfgnghoktkw[/link], http://vvveezwylvcr.com/
süti beállítások módosítása