- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. szeptember 01. - Antibaby

Basszus, hajnalig chatelek, napok óta, és élvezem. Nem is igaz, hogy csak bunkók vannak, egy csomó érdekes emberrel csevegek. Az más kérdés, hogy amikor meglátom őket... Dehát ugye chathez nem kell szépség, chathez nem kell ész, chathez nem kell semmi más, csak chat kell, és kész.
Zsuzsi, nagyon, nagyon, nagyon köszönöm a lemezt. Kimondottan bejön, sokkal jobb, mint az első. Ez a pasi kellett most nekem. Ha úgy vesszük, ez is "kutyaharapást szőrével", nem? :)
Már egész jól vagyok, bár kicsit üresnek érzem most a szívem. Lehet, hogy csak fáradt szegény. Órákig azon jár az eszem, hogy most jó ideig nem lesz kedvem a szexhez, se így, se úgy, aztán megjön a világ legszexibb pizzafutára. Biztos nem az, de én úgy érzem. Nem az a tipikus pizzafutár, ha értitek, mire... Még az sem izgat, hogy nem tud visszaadni, és ezért csillagászati borravalóval kell megajándékoznom. De közben nem felejtem el, kihez szeretnék igazán bújni. Hiányzik.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr276820829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

39492 2006.09.01. 09:21:29

tegnap én is beregisztráltam egy chatre, de nem beszéltem senkivel :D pedig úgy akartam, de egyszerűen képtelen vagyok. nem nekem találtál ki :I
süti beállítások módosítása