- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. szeptember 24. - Antibaby

S a mai nap nem is ért ezzel véget. Miután sikerült 2 átszállással, 3 járművel (3*185 Ft) eljutnom a kerület egyik csücskéből a másikba (hogy én micsoda házsártos öregasszony leszek...), segítettem Drisnek egy ún. Gesztenye-napon, ami az egyik kerület kora őszi gyermekrendezvénye. Merthogy Dris rendezvényeken szórakoztat, vagy mittomén, hogy mondjam nem felismerhetően. Lényeg az, hogy odaérve furcsa látvány fogadott. Kb. 2-300 darab 3-8 éves kisgyerek mászkált pártlogós lufival a kezében. A látvány csak közepesen sokkolt. Egyrészt már szoktatva van a gyomrom a forgatásához, másrészt mégiscsak forradalmi hangulat van, ki kell nevelni a jövő szavazóit, meg ugye a gyerek észrevétlenül becsempészheti az ilyen reklámhordozókat a családi otthonba, ahol aztán lehet nézegetni egészen jövő vasárnapig. Na de azért mégis, nincs erre valami törvény? Jogász Ági, légyszi! Szerencsétlen gyerkőcnek nincs meg a döntési helyzete, hiszen nem tudja, mit is sugall az a tárgy, milyen érték áll a logó mögött, végighurcolja az ártatlan kis tekintetével az utcán, s még a szülőre is haragudni fog, ha kicsavarja a kezéből.
Mindezek ellenére a rendezvény hangulata magával ragadott. Gyerekbulin még ilyen jól nem éreztem magam, vagy lehet, hogy csak rég jártam ilyesmin. Még a bohóc is, amelyet még gyerekkoromban sem bírtam, lekötött. Mert ilyen flegma, cinikus bohócot én még nem láttam. Örömmel vettem tudomásul, hogy Halász Judit koncert még van, rendes, másfél órás, mint az én gyerekkoromban, s nem csak az egymást örökösen püfölő bábok idétlenségét lehet nézni, gyermekszórakoztatás címén.
A kölkök egyébként tündériek, már-már azon gondolkodtam, haza kellene hoznom egyet. A kedvencem egy nagyon vagi kiccsávó volt, nekem nagyjából combközépig ért, pedig nem vagyok egy Brigette Nielsen. Épp egy táviránytású autót irányítottam, amikor a kiskrapek megállt mellettem, s legalább 1000 kérdést tett fel egy másodperc alatt. Igyekeztem hiányos szaktudásomra támaszkodva megválaszolni őket. Aztán megkérdezte: "Kétkerék meghajtású vagy négykerék meghajtású?" Mondtam neki, hogy hű, ezt nem tudom, de majd mindjárt megkérdezem. Erre azt mondja, tök lenéző hangon, sajnos nem tudom írásban elég jól visszaadni: "Nem kell megkérdezni. Emeld fel! Fordítsd meg! Nyomd a gázt!" - csináltam, amit diktált - "Naná, hogy négykerék meghajtású." - mondta megszégyentő hangon. Magamba néztem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr686820869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági 2006.09.25. 18:42:08

A gyereknek semmit sem jelent mi van rárajzolva/írva a lufira, csak a színe tetszik neki, vagy ha van rajta vm helyes figura, de igazából az a lényeg, hogy lufi. D-nek is van itthon egy csomag lufija, de mindig az az érdekes, amit másutt lát. Amúgy ez nem sérti az ő jogát, nem is csorbítja, viszont az biztos, hogy reklámhordozó, ilyen szempontból érvényes a lufira is a kampánycsend ami azonban még nem indult be a hétvégén, ha jól tudom. Szóval ez egy jól kiokumulált kampányfogás, éljen a marketingesnek és attól, hogy hányingert kelt még nem jogellenes. Én mondjuk anyaként nem engedem, hogy D ilyen lufit a kezébe fogjon még akkor sem, ha az a hozzám közeli beállítottságú pártot képviseli, meg lehet győzni a gyereket és lehet mondani az osztogatónak, hogy köszi, ezt nem kérem. :-)
süti beállítások módosítása