- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. szeptember 24. - Antibaby

Tök jó, hogy van a laptop, a legváratlanabb helyeken tudom előrántani, és írni, ha jön az ihlet. A minap épp egy busz után futottam, de bekattant valami. Ha felszálltam volna, lyukasztás, helykeresés, talán le sem tudok ülni, s mire megfelelő helyzet állt volna elő, már elszáll volna a gondolat. Úgyhogy hagytam a buszt elmenni, s ott, a budai felső rakparton, a megálló rácsos, kényelmetlen ülésein írtam ki magamból a feszültséget.
Ma az edzőteremben, biciklizés közben kezdtem fejben blogot írni, s evett a fene, hogy nincs nálam a laptop, s mire hazaérek, már nem ugyanazok a szavak fognak jönni. Mert ami ma a fitness teremben történt, arról az utána következő 10 percben csak iróniával tudtam beszélni. Későbbre lenyugodtam persze. A helyzet az, hogy Budapest egyik legjobb fitness komplexumáról van szó, s mégis, 3 eddigi látogatásomból kettőnél valahogy mindig furcsán néztem, amikor kijöttem. Mielőtt megvettem volna a bérletemet, alaposan informálódtam a hely szolgáltatásait illetően, mégis értek meglepetések. Már kétszer megkérdeztem, hogy van-e teremedző, aki az első alkalommal segít nekem, s mindig azt a választ kaptam, hogy persze, természetesen. Na, én meg rendes kislány módjára úgy gondoltam, vasárnap délelőtt megyek, hogy ne a legnagyobb forgalomban legyek sokadik púp szegény edző hátán, ilyenkor talán több ideje van rám. A teremben 2 ember gyúr, a pultban 3 lányzó található. Ahogy belépek, az egyik maga elé húz egy kupac törölközőt, s nagy odafigyeléssel hajtogatni kezdi őket, nagyon belemerülést szimulál, hogy lássam, ő bizony nem ér rá velem foglalkozni. Egy másik bárszéken ülve Maximát lapozgat, a harmadik kedvesen megkérdezi, miben segíthet. Hát, kiderült, vasárnap teremedző nuku. Oké, értem én, csak miért nem mondták eddig? Mondom, először vagyok itt, a cardio gépeket nem tudom, hogyan programozzam. A lány nagyon készséges, odaszól a maximás csajnak, hogy legyen kedves megmutatni nekem a gépeket. Mire az nagy pofavágások közepette közli, hogy ő nem edző, nem tud segíteni. A készségesebb visszaszól, hogy "dehát te is szoktad használni", mire a csajszi már ingerültebben megismétli, hogy ő nem edző, nem tud nekem megmutatni semmit se. Majd visszahajtja fejét az újság fölé. Máskor ilyenkor már vicsorítanék, de most még egy elnézést is elrebegek, bocs, hogy élek, bocs, hogy vasárnap jöttem. Azonnal meg is bánom. Mert azért ahol 18 ezer forint egy kombinált bérlet, ott ne én kérjek elnézést. Ott "nyalják ki" a fenekemet, nem? Végül nem adom fel. Átöltözöm (persze elsőre nem tudom, merre van az erre alkalmas helyiség, ezért a maximásnak újabb pofavágások közepette le kell szállnia a bárszékről, és körbevezetni), s elszambázok a terem végébe. Mindent megpróbálok, a tök profi gépek tele vannak gombokkal, legalább 8 nyelven kommunikál a display, de ha megfeszülök sem tudom kicsikarni a lépcsőzőből vagy a bringából, hogy a nekem megfelelő szinten elinduljon a program. Ekkor visszamegyek a pulthoz, nyüszítve, könyörgő tekintettel kérem a lányokat, hogy próbáljuk már megoldani a helyzetet, mire előkerítenek egy negyedik ott dolgozót. Már messziről vágom, hogy ezzel a csajjal volt a múlt héten problémám, a bérletvásárláskor, akkor sem szóltam semmit, de azt hiszem, az arcom beszédes volt. Na, szóval ez a lány elrobog a bringák irányába, s katonásan adja az utasítást, hogy üljek fel. Majd villámgyorsan pötyög 435-öt a gombokon, közli, hogy
majd a többi gépen is ugyanígy ugyanezt, s rám sem nézve eltűnik a távolba. A 20 perc elindul, tekerek, izzadok. Átmegyek a lépcsőzőhöz, igyekszem visszaemlékezni, vagy legalábbis rájönni, melyik gomb mire jó. A masina very menő, kapásból tudja, mennyi a súlyom, s a magasságomat is egész közelire tippeli. Mindegyiken van italtartó és egy másik bödön a kütyüknek, mobiltelefonnak, szekrénykulcsnak, pzs-nek. Beállítom a nyelvet, a koromat s az edzésfajtát, de tovább nem jutok, az istennek sem akar elindulni. Végül valami nehezebb szinten sikerül működésbe hoznom, kezdőnek baromi kemény taposnia, átállítás nem megy. 10 perc után úgy ájulok le a szerkezetről, hogyha rögzítené egy kamera, simán be lehetne vágni Mr. Bean valamelyik műsorába. Kicsit nyújtok, majd úgy döntök, nem szenvedek tovább, nem csinálok hülyét magamból. Összesen talán ha 40 percet töltöttem az épületben. Szépazélet.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr996820867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4651 2006.09.24. 22:46:45

Ha nem paráznál tőlem, akkor szívesen elkísérnélek és segítenék. A legmagasabb beosztású embert mindig érdemes kereseni. Az ilyen általában beszarnak a kérdés hallatán és hirtelen elszáll a fanyalgás. Te ezért fizetsz.

vera 2006.09.25. 08:39:25

sokszor az ottani "gyúrók" a leghelyesebbek! érdemes őket kérdezni. a legtöbb ha látja, hogy bénázol, úgysem bírja ki, hogy ne segítsen... és nehogy elmenjen a kedved! legközelebb már rutinosabb leszel, és keresd meg a szaunát , a frissen facsart gyüm.levet...stb. és sok sikert, hajrá!

4651 2006.09.25. 12:49:29

Én is mindig segítek a "bénázóknak".

2582 2006.09.25. 13:10:29

Persze, persze. De azért ugye nem ez a normális, ha egyszer majd' 20 ezer forintot fizetek ki?

vera 2006.09.25. 15:45:35

de. a kis helyeken hatezerért odafigyelnek rád. mert kell a te kis sz**os hatezred is:) itt meg a lányoknak ugye, tökmindegy.

39492 2006.09.25. 21:28:43

én nem gyúrok. /visszakaptad :P/

2582 2006.09.25. 21:30:47

:DDD De az én apukám erősebb.

26032 2006.09.26. 10:27:44

Csak nem az A1 ez a remek komplexum, Antibaby?... Épp készülök oda menni..lehet, elvetted a kedvemet. Ana, nekem is segíthetnél, én tökre béndzsa vagyok, viszont jön fel a hasamra a háj, ami ellen tenni köll valamit.

308 2006.09.26. 22:38:50

Antibaby, remélem lesz még kedved ezek után abba a fitneszterembe menni... Nincs máshol lehetőséged edzeni járni? Én egy külső(bb) kerületbe járok, szintén elismert és híres hely (és drága, persze), de olyan kedvesek velem a csajok meg az ott sportoló emberek hogy csak na... Amúgy ha gondolod én is szívesen segítek az edzésben.

Zoli 2006.12.15. 10:17:23

Tisztelt fitnesz kedvelő Olvasók! Bármilyen edzéssel kapcsolatos kérdésetekre örömmel válaszolok! www.szemelyi-edzes.fw.hu tanczos.zoltan@vipmail.hu
süti beállítások módosítása