- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. október 05. - Antibaby
Nagy naívan azt gondoltam, hogy ha szerda délelőtt megyek edzeni, beszippant majd a vákuum. Egy frászt! Ennyi meztelen terhes nőt egy rakáson én még életemben nem láttam. Kismama tornához tollászkodtak. Közben az egyik tévé forgatott, félreértések elkerülése végett mondom, hogy ők nem az öltözőben. Részt vettem életem eddigi legkeményebb edzésén, nem is tudtam, hogy az aerobik ilyen durva is tud lenni. Pszichésen is fárasztó, kb. 20 sipítozó, affektáló, ostoba témákról fecsegő csajszival tölteni egy órát... mintha úgy válogatták volna össze őket. Én persze más vagyok. :) S ennek most minden negatív és pozitív vonatkozására is gondolok. Egyrészt a csoportot látva a tükörben, köztük magamat, szinte betegesen soványnak tűntem. Pedig a többiek sem kövérek, mégcsak nem is molettek. Viszony vastagok, nagy darabok, vagy mittudomén, hogy mondjam érthetően. Furcsa érzés. Meg az is, hogy jóval hamarabb összerogyok, mint ők. Ez mondjuk változni fog, de jó lenne, ha nem járna együtt a testesedésemmel.
Tele energiával és dinamizmussal hazaszögdeltem, s beindultam, mint egy robot. Takarítás, mosás, főzés, sütés. Estére 3 féle kaját rittyentettem. Magamnak nem csináltam volna, s érthetetlen is, Ex érkezését miért veszem általában úgy, mintha Erzsébet királyné jönne teára.
Ami Ex-et illeti, érzéseim szerint mélyül a kapcsolatunk, egyre jobban és jobban érzem magam vele. De erről és a hatásairól érdemes majd egy külön postot írnom.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr396820885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiya 2006.10.05. 13:15:43

Ezexerint nem csak én érzem magam ufónak edzésen. De én annyira, hogy emiatt már képtelen vagyok eljárni. Úgyhogy nyugi, mindig lehetne rosszabb :D
süti beállítások módosítása