- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. október 10. - Antibaby
Drissel való szakításunk után, bár arra számítottam, hogy majd mindenhol tökéletesen boldog szerelmespárokat látok, azt vettem észre, hogy rendszeresen terhes nőkbe botlom. Egy tízperces sétám során biztos, hogy legalább 3 jön szembe. Ha bemegyek egy üzletbe, az eladónak gömbölyödik a pocakja. S még edzeni is akkor szottyan kedvem, amikor dugig tele van az öltöző meztelen kismamákkal. Tegnap meglátogattam a fodrászomat, akit egy ideje, anyagi és hajnövesztési okokból hanyagoltam. S vajon milyen látvány fogadott? Apró dudor hastájékon. Csillogó szemekkel meséli, májusban érkezik a poronty. Örülök, persze, de azok a fodrászok, akikkel elégedett vagyok, végül mindig elmennek szülni, s ezzel megszakad a kapcsolatunk, kereshetek újabb olyat, aki kihívásnak tekinti a sok és erős hajamat.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr886820895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

38713 2006.10.10. 10:37:44

tudok egy nagyon nagyon szuperugyes fodraszt (ill. kettot)! erdemes oket kiprobalni, az osszes neves fodraszt kenterbe verik! ;)

2582 2006.10.10. 10:53:07

Már látom, külön szekrényt nyithatok otthon a nőgyógyász-telefonszámoknak, és most egy másikat a fodrászoknak. :D Kedves Darth Vader, át tudod küldeni a paramétereket? Név, cím, tel. szám, esetleg cég, és nagyjábóli vágás ár érdekelne. Kösz, kösz, kösz.

308 2006.10.10. 12:16:22

Én is ahhoz a fodrászhoz járok, szuper mindkét csajszi! Ráadásul TIGI termékekkel dolgoznak, szóval nemcsak szép, de illatos is lesz a hajad! :)
süti beállítások módosítása