- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. október 14. - Antibaby
Én nem tudom, mi van, két napja olyan pocsék a kedvem, amilyen már nagyon rég nem volt. Próbáltam bedobni a régi trükköket, takarítással stresszoldani, üvöltetni George Michaelt, Sunnyboy is mindent megtett, hogy felvidítson, de aztán jött a hír, meghalt egy régi ismerősöm, velem egy idős fiú. Sosem voltunk nagyon közeli barátságban, de megviselt. Mostanában annyi fiatal hal meg az ismerősi körömben... A tesóm barátját pár hónapja halászták ki a Dunából, egy kollegámat 31 évesen elvitte a rák, az egyik ismerősömnek 34 évesen megállt a szíve, egyik pillanatról a másikra összeesett, azt' annyi. Egy 8 hónapos kisfiút hagyott itt. Én meg baromira nem csinálok semmit az életemmel, csak várom a nemtudommit. A csodát, ahelyett, hogy élvezném, ami van.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr286820909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krisz 2006.10.14. 17:02:41

Ez nekem is megfordult már a fejemben, ezért próbálok örülni annak, h egyáltalán élek, meg hogy egészséges vagyok. Hihetetlen, h az ember milyen kis vacakságokon képes elkeseredni, bosszankodni, aztán mikor jön valami nagyobb probléma, rájön, hogy kész röhej, ahogy viselkedett. De olyankor már mindegy...Erre emlékeztetem magam, valahányszor olyanért "sírok", hogy nem tudok megvenni egy szoknyát, vagy nincs mp3-lejátszóm.

Dollie 2011.08.26. 23:28:50

There are no words to describe how bdocaoius this is.
süti beállítások módosítása