- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. október 16. - Antibaby
Összevesztünk, megint. Sőt, most jobban, meg kevésbé is, egyszerre. Ilyet is tudunk. Zombiképűre bőgtem a fejem, aztán megnyugodtam. Ha éppen nem csinálok semmit, akkor rémesen érzem magam. Márpedig ha rémesen érzem magam, nem nagyon tudok semmit sem csinálni. Legalábbis úgy igazán. Úgyhogy eltinglitanglizom az időt. Beszélgettem egy fiúval, akit gyerekkorában megerőszakoltak, s most anorexiás, sok-sok öngyilkossági kísérlettel a háta mögött, kirúgták már mindenhonnan, ahova szeretett járni, nem veszik fel sehova, ahova szeretne járni, szóval szép az élete. Ilyesnkor persze rájövök, hogy lehetne rosszabb is, de csak emiatt nem lehetek jobban. Nem értem, miért, de észrevehetően bíznak bennem az emberek. Megnyílnak rövid idő után. Pedig nem tudom, hogy kell ezt elérni. Titkokat árulnak el ismeretlenül, félismeretlenül is. Vagy éppen azért. De miért pont nekem?
(Keresek valakit, aki blogger, de vállalja a nickjéhez az eredeti nevét is, s részt venne egy kis iwiwes ötletelésben. Ha van ilyen, tegye fel a kezét, aztán a másikkal pötyögjön nekem egy e-mailt! Kösz.) 

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr496820913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

50368 2006.10.16. 13:44:22

ezt hívják úgy, hogy lelkiszemetesláda. : ) jó neked, tanulhatsz mások kárából.

Lári 2006.10.16. 16:31:52

Szeresd magad, minden értelemben, szószorosan is! Sportolj sokat, menj el a Libribe és olvass valami jót! Olvasd el azt a könyvet, hogy Miért a rossz lányokat szeretik a férfiak? (Sherry Argov)és akkor hátha okosabb leszel. Hétvégén a Libriben dolgoztam, naagyon sok jó könyv van! Ja, és képzeld, a lelkizésről jut eszembe, az egyik eladó kiöntötte a szívét, nekem, a vadidegennek, hogy mi történt vele meg a férjével. Sokszor vagyok én is szivacs, de eddig csak az ismerőseimnek. Mostantól lehet, nem csak.. Remélem neked is van saját szivacsod, akihez elmenj vigasztalódni!

Emberlynn 2011.07.03. 10:45:36

Heck of a job there, it aosbltuely helps me out.

Tessica 2011.07.04. 15:39:36

Hahahaha. I’m not too birhgt today. Great post!
süti beállítások módosítása