- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. október 17. - Antibaby
Hát, én nem gondoltam, hogy ennyi energiába fog telni. Megmozgattam a fél várost. Mindenki meghívókat vadászott, logikázott, hogy regisztráljon, hogy ne legyen felfedve. S az olvasók nagy része biztos nem is érti, miről van szó. Létrehoznánk egy blogger gyűjtőt az iwiw-en, ebből annyi van meg, hogy néhány blogger és bloggerina már felregisztrált blognevén. Akit ismerünk, csatlakozhat.  Íratlan szabályként javaslom, hogy gyerekkori barátainkat, a szomszéd nagymamáját és a kedvesünk testvérét inkább ne a blogkörbe vonjuk be. Viszont ha valakit ismerek Antibaby-ként, mondjuk egy újságírót, aki írt a naplómról, vagy hasonló, az szerintem belefér. Szóval hajrá, kíváncsi leszek, mi sül ki ebből... és hogy mikor moderálnak ki minket!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr446820915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verbeka 2006.10.18. 08:18:52

Már majdnem bejelöltelek, amikor... Rájöttem, hogy ha nem sima bloggerként, hanem nevemet vállalva leszünk ismerősök, akkor néhány nevét nem vállaló blogger ismerősöm, akik nálam eredeti identitásukkal leledzenek kiszolgáltatottá válnak. Na ez is egy probléma...
süti beállítások módosítása