- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. október 26. - Antibaby

Egyébként lehet, hogy anyámmal való viszonyom is változott. Ő persze ugyanolyan, nem is lesz már más, de én mintha nem lennék annyira ideges tőle. Mondjuk hozzá tartozik, hogy semmiféle kapcsolatot nem tartok fenn vele. Ha felhív, meghallgatom, de a sok-sok év alatt kifejlődött bennem, hogy semmiféle információval ne lássam el. A meséire "ühüm", a "miújság"-ra "semmi" a válaszom. Most persze szólnom kellett, hogy elmegyek George Michaelt nézni, úgyhogy ne keressen se a munkahelyemen, se a mobilomon. Erre azonnal beindult a belém rúgási ösztöne. Nem tudom, honnan jön neki ez az állandó gonoszkodás, de soha nem bírja azt mondani, hogy érezd jól magad, vagy hogy tudok Münchenben egy szuper kávézót, ahol nagyon finom a sütemény... Nem. Őneki feltétlenül azt a legrosszabb képet kell felfestenie, hogy GM a sok állomásos turnéjának épp ezen a pontján fog a hányásában fetrengeni, nem tud majd lábra állni, felmenni a színpadra és előadni. Anyám hangjában a kárörvendés, a gúny, a "na, jól megkapjátok majd a sorstól" hangsúly lapul, s nekem kinyílik a bicska a zsebemben. Végigfuttatom az agyamon valamennyi kedvencét, Charlie-tól Rod Stewardon és Joe Cockeren keresztül Mick Jaggerig, akik ugye attól olyan baromi megbízhatóak, hogy nem 3 hónapja, hanem 30 éve lehet tudni róluk, szétcsapják magukat... S tényleg nem értem, miért jó ez egy anyának. Közben elkezdi vinnyogó hangon sajnáltatni magát, most jött rá, hogy mi alig beszélgetünk, s hogy nem is tudja, hogy nézek ki mostanában (majdnem mondtam neki, hogy ismerkedjen meg az Internettel). Ez a folyamat eleje, remélhetőleg hamarosan azon is elgondolkodik, vajon mitől jutott ide a kapcsolatunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr36820939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

51661 2006.10.26. 15:29:40

Jé, mást is úgy szereti az anyukája, mint engem az enyém? Bocs, hogy ezt mondom, de TÖK JÓ! Eddig azt hittem, én vagyok gyárilag hibás.

2582 2006.10.26. 19:03:47

:))) Vagyunk ezzel így néhányan. S legalább tartozunk valahova. :))

Győző 2006.10.31. 12:16:07

Anikó!! Beugrottam honlapokért és itt maradtam olvasgatni! :) Először is: Mecsoda ígéret, hogy majd viszem a laptopot, lesz sok helyen wifi, meg majd írogatsz ide!!?? péntek óta semmi új nincs! :)))) Ha mégis olvasnátok ezt akkor ajánlom nézzétek meg az Allianz Arena-t. Igaz "csak" egy stadion, de nagyon új és sztem érdemes megnézni. Bár ezt sztem beszéltük Andrissal, elég jó design... De nem emiatt írok: Édesanyáddal való kapcsolat. Hmm. Gondolod, hogy minden az ő hibája? Hogy csak egy fajta módon érdeklődik irántad, és nem igazán rád figyel, hogy rosszindulatú, és hogy csak az és úgy a jó, ahogy ő gondolja? Nem lesz új amit mondok, biztos olvastad, mondták már mittudomén.. de nem gondolod, hogy pont az anyáddal való viszony az egyik legmeghatározóbb az életedben és ezért bizony nem véletlen, hogy feladat van vele? Hogy minden konfliktusnak, problémának a megoldása két emberen múlik, pont 50%-50% -ban? Vmiért elbeszéltek egymás mellett, ahogy ő elkönyvel téged valamilyennek, ugyanúgy te is elkönyveled őt valamilyennek.. Najó erre nem kell válaszolni, inkább gondolatébresztőnek szántam.. Remélem jól éreztétek magatok! Gy.

2582 2006.11.01. 19:19:08

Győző, kedves! Nagyon örülök, hogy beleolvastál a blogomba, s hogy ilyen hosszan, tartalmasan hozzá is szóltál. Hogy miért nem postoltam az út során, arra a friss bejegyzésekben ki fogok térni, most csak annyit, hogy "máshogy alakult". Az anyukámmal kapcsolatos témában elvileg teljesen igazad van, hidd el, én sem vagyok egy érzéketlen, hálátlan gyermek, aki szerint csak a másik képes hibákat elkövetni. A blogolvasóknak is évek óta tartozom a teljes sztorival, de annyira szerteágazó és olyan nehéz leírni, hogy még nem kerítettem sort rá. Most röviden annyit, hogy sok-sok éven át úgy kezeltem a helyzetet, hogy biztos én nem vagyok elég jó, biztos bennem van a hiba, vagy legalábbis mindkettőnkben. Hidd el, minden erőmmel, sőt, még azon túl is azon igyekeztem, hogy megoldódjon az anyukámmal való kapcsolatom. Nem tudhatod a történetet, s nem is traktállak vele, de ha Dristől egy pár mondatban meghallgatod, milyen állapotban voltam, amikor megismerkedtünk, talán jobban megérted, miért beszélek ma már ilyen cinikusan. Miért fogyott el a türelmem, energiám, miért adtam fel. Azért, mert csak így tudok nem megbolondulni. S igen, igazad van, épp a szülővel való kapcsolatért érdemes nagyon sokat tenni. De ha a másik oldalról nincs fogadókészség, sőt, épp ellenkezőleg, akkor az ember lányának megszakad a szíve, de muszáj elfogadnia, hogy neki ez jutott. Különben megbolondul.

51661 2006.11.02. 15:05:10

Bocs, hogy én is újra beledumálok, de talán Anikó(?)nak érhet valamit. Drágám az én történetem is édsanyámmal olyan hosszú, mint a rétestészta, csak nem olyan édes. Én mindent feladtam azért, hogy jó legyen a kapcsolatunk. Harcoltam is, olyan is volt. De rá kellett jönnöm, hogy az én anyukám a maga "elveiből" fikarcnyit sem enged. Ez azt jelenti, hogy ő szabadon sértegethet engem, én meg hagyom. A saját szavaimra pedig vigyázok. De ezerrel ám! Mert arra is volt példa, hogy a kutyámat leszidtam, erre ő (mármint anyám) megsértődött. Máig nem értem a dolgot. Szóval, egy a lényeg: el kell távolodni az ilyen anyucitól, hogy az ember valamelyest szeretni tudja. Csak az eltávolodás ne lenne oly nehéz! Még egy: azt az egyet ne felejtsd, azért bánt téged, mert ő bántva érzi magát. Arra kell min. egyikőtöknek rájönni, hogy ez honnan indult, és azt az elsőt kell feltételek nélkül megbocsátani. Na jó, meg az összes többit. Szerintem.

2582 2006.11.02. 16:14:23

Kedves Próféta :), nagyon örülök a szavaidnak. Az eltávolodás valóban nehéz, de az a pillanat, amikor rájössz, hogy csak és kizárólag az az út van, semmi más, és az sem vezet máshova, csak hogy te önző módon megmenekülj, na abba a pillanatba bele lehet halni. Főleg, hogy az ember ilyen gyerekkorral, ilyen szülőkkel extra érzékeny lelkületű. Nálunk annyiban rosszabb a helyzet, hogy anyám nemhogy nem enged az elveiből, nincsenek is neki. Illetve mindig az az elve, ami az én dolgaimmal ellentétes. Simán számonkér rajtam valamit, amit két héttel előtte még tiltani próbált. Eszméletlen zűrzavar van benne, egyetlen igaz jelzőt tudok rá: a végtelenségig kiszámíthatatlan. S igazad van, próbáltam sok módon megkeresni a probléma gyökerét. Tudom, hogy neki is h*lye családja volt, és az ő szüleinek is h*lye családja volt, aztán valahol a dédszüleimnél feladtam a további kutakodást. Rájöttem,én magamért tudok tenni, ezért mentem el a pszichodokihoz, s ezért engedtem, hogy hipnózis útján turkáljon a számomra is ismeretlen tudatalattimban. Legalább az én feszültségem gyökerét szerettem volna kiírtani. Nagyjából sikerült. Az anyukámat úgy szeretni, ahogy egy anyát kellene, már nem tudom. De talán meg lehet tanulni elfogadni: nekem ez jutott, s ennek így kellett lennie, nem lehetett máshogy. Húú, ezt valamelyik agymosó csoportterápián nyomták belém, asszem. :)
süti beállítások módosítása