- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. december 12. - Antibaby

Hosszú hetek után bekapcsoltam a tévét. Csömöröm van tőle, ezért nagyon ritkán nézek bele. Kattintgatok össze-vissza, és egyre megy fel a pumpám. Elegem van a Playboy-nyuszikból, a Kelemen Annákból, a Kiszel Tündékből, a Buksikból, Paris Hiltonból és Britney bugyijából, Stohl András parancsaiból, a Calgon hóóót felesleges nyomulásából, Bochkor Gábor nőügyeiből, Csisztu Zsuzsa sirámaiból, Stahl Judit cuppogós ujjlenyalásaiból, a zenetévé ostoba, vihogós társkereső műsoraiból, és még sorolhatnám. Idegesít a gügyögés, ami folyamatosan folyik a televízióból.
Tegnap mégis arra vetemedtem, hogy végigzongoráztam a sok csatornát, s néha meg-megálltam. Pl. a TV2 Aktívjánál. Téma a "minden sz*rt megeszünk", amiről szvsz nem lehet eleget beszélni, tehát idáig rendben van. Aztán az elhangzottak szakértői alátámasztásául megjelenik Norbi, és monológba kezd.
A video itt található: http://www.tv2.hu/ , aztán Videók, Aktív, Ízkavalkád.
Nem mondana hülyeséget, de sajnos azt mond. Amúgy is nevetséges, ahogy a váltöméses zakójában felkönyököl a széke karfájára, s ettől nyakába emelkedik az egész ruhája, úgy fest, mintha az egykori Uborka c. műsorban saját maga paródiája lenne. Mondandója versenyre kelhet akár Britney Spears klasszikusával is: "A halálbüntetés mellett vagyok. Aki rossz dolgokat csinal, annak megfelelő büntetest kell kapni. Igy legközelebb majd jobban meggondolja, hogy mit csinál." Norbi szerint ugyanis az elfogyasztott adalékanyagok mennyiségével nő az egy életre jutó halálozások száma.
Persze, értem én, mit szeretne mondani, és azzal nincs is semmi gondom. De nem azt mondja. S ez baj, mert árt a témának. Pedig arra lenne szükség, hogy az emberek komolyabban vegyék a minőségi táplálkozást kérdését.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr26821045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildiko 2006.12.12. 19:44:04

Nos. Régóta olvaslak, most először úgy érzem, meg is kell osztanom veled a véleményem:) Mindnekelőtt azon blogok közül, amiket olvastam, messze a tied a legjobb. Nem gondoltam, hogy van még valaki, akit idegesít az ujjnyalogatás a TV-ben, de nem is ez a fő mondnadóm. Norbin én is kiakadtam tegnap. Félig-meddig szakmabeliként eddig is ferde szemmel néztem az akcióit, de az nagyon felbosszantott, hogy tegnap kerek perec kijelentette, hogy aki az élelmiszeren spórol, az többet fog fizetni koporsóra meg szertartásra. Ez a kijelentése jó ízlés határain túl van. Szerinte mindnekinek a méregdrága, saját nevével fémjelzett, de ettől még egyáltalán nem garantáltan egészséges élelmiszereket kellene fogyasztani. Nem kevesen bedőlnek neki! Sajnos. Nem bánnám, ha eltűnne a közéletből ez az antitáplálkozástudós. Egyébként folytasd a blogodat, mert érdekes dolgokat írsz.
süti beállítások módosítása