- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. december 24. - Antibaby
Már a remény is meghalt, hogy karácsonyi karácsonyom legyen, pedig az ugye utoljára... Nem is csipkedem már magam, el van cseszve rég, s nem a házimunka terén, az is mindegy már.
Ma, konkrétan december 24-én úgy ébredtem, hogy zúgott a fejem, és a kézfejemet száraz ragasztó és festék borítja. A "majd lekopik" típusú, lemoshatatlan fajtából. Éjjel 1 óráig terepasztalt építettem, és bocs, de baromira élveztem is. Nem aggódtam takarítás, sütés-főzés miatt, meg hogy nincs még fám sem, sőt, fenyőtalp sem. Zúg a fejem most, kávé után is, s ahelyett, hogy összekapnám magam, blogokat olvasok. Gondoltam, benézek ezáltal mások kis meghitt készülődésébe, de úgy tűnik, mindenkinek tele a puttonya a konvencionális megfeszüléssel.
Persze, ha lennének vendégeim, vagy én mennék valakihez, biztos a lehetőségekhez mért legjobbra törekednék. A helyzet azonban az, s ez kicsit lehangol, hogy egyedül Dris igényli ma a társaságomat. Nem, ez így nem igaz, Anyu is hívott, menjek hozzájuk szentestézni, de olyan gyorsan és határozottan vágtam rá a nemet, hogy magam is meglepődtem. Nem vagyok egy hagyomány-girl, meg szentimentál-babe, meg ájtatoskodni sem szeretek, de a Szentestével kapcsolatban megvan az az igényem, hogy legyen nyugodt, csendes, békés. Ha egyedül, hát még mindig jobb, mint egy feszült többes. S őszinte leszek: nem gondolom mindig így.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr956821067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dvorcsak 2006.12.24. 10:25:45

Az elmult harminegynehany ev alatt csak 1x toltottem egyedul a karacsonyt, de koszi, tobbszor nem akarom. A nyugalom, az rendben, az kell, de otthon, a csaladdal. Eloszor szulokkel, aztan baratnokkel, aztan feleseggel, aztan megint baratnokkel. Szal az aktualis "csaladdal". Egyebkent a kornyezetemben mindenkinek tele van a toke az egesszel. Megertem. En azt nem birom, hogy lyentajt, az utolso napokban mar kenyeret sem lehet nyugodt korulmenyek kozott venni. En ma netezgetek, delutan haza viszem a fiamat, este megnezem, ahogy a potfiam jatszik az uj cuccaival, aztan vacsi, aztan netezek tovabb. Nyugalom, pihenes. Majd holnaptol jonnek a kotelezo korok....

2582 2006.12.24. 10:55:33

Ugyanerre gondoltam én is. A kötelező körök... igen, azok majd holnap, holnapután. A Szenteste csendben. Ha van aktuális család, akkor úgy. Ha nincs, vagy nem akar lenni, akkor viszont nem megyek bele olyan helyzetbe, amiben nem érezném jól magam. :)

4651 2006.12.25. 12:27:31

nálam nem igazán várt meghitt pillanat a blogomban, de azt hiszem azt kaptad nálam, ami várható volt tőlem :) az is valami

2582 2006.12.25. 12:50:17

Teljes mértékben, Ana. S olyan jól esett...

4651 2006.12.25. 13:25:01

örülök. nem kérnéd meg a tesód, hogy tegye vissza neked az rss linket?

2582 2006.12.25. 15:13:01

Ööö, én nem értek hozzá, de nincs itt? Tesóm szerint nem került le. Mondd, mit tegyek, hoy működjön?

4651 2006.12.26. 04:35:12

hú, ezt helyből nem tudom, de utána nézek és megmondom, mit hogyan.
süti beállítások módosítása