- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. január 03. - Antibaby

Hozzám is eljutott ez az "írj 5 dolgot, amit még senki nem olvashatott tőled" lánc. Greta Garbo dobta a labdát, némi ráhatásra. :) Én továbbpasszolom nekik: Narancspanni, Sunnyboy, Suematra, Kockás, Rézangyal
1. A receptes blogon és az Antibaby naplóján kívül indítottam két másik blogot is, titokban, de egyiket sem csináltam sokáig.
2. Úgy 19-22 éves koromban volt egy lelkileg nagyon rossz időszakom, amikor a fejemen elől egy nagy tenyérnyi területen kitépkedtem a hajam. Az érdekes az, hogy voltak osztálytársaim/kollegáim, barátom, családom, fodrászom, de egyikük sem vette észre, hogy valami nem stimmel. Pedig baromi feltűnő volt. Vagy nem figyeltek rám egyáltalán, vagy nem akarták észrevenni, hogy bibi van.
3. Nem tudom, mennyibe kerül egy liter tej vagy egy kiló kenyér. Ezt a kérdést gazdag celebeknek szokták feltenni fantáziátlan, de kekec újságírók, hogy jól bebizonyítsák, az illető nem maga vásárol, és amúgy sincs rákényszerülve az árak nézegetésére. Én megnézem, aztán nem az alapján választok, és azt a 3 jegyű számot, mint felesleges információt, el is felejtem azonnal.
4. Valamiféle fétisszerű rajongás van bennem az irodagépek iránt. Kimondottan szeretek spirálozni, iratmegsemmisítőt, elektromos tűzőgépet használni. Bírom a hangjukat. Amikor diákként munkát vállaltam az egyik banknál, pillanatok alatt elhíreszteltem, hogy imádom a pénzszámoló gép kerregését, s mindig én szeretném használni. Előfordult, hogy sárga „csekkeket” számoltam le egymás után többször, amire persze nem volt szükség.
5. Bár előfordul, hogy történeteket kiszínezek, hazudni nem vagyok képes. Egyszerűen nem jön ki a számon. Ha igen, rögtön látszik rajtam. Mindenki levágja azonnal. Nem is hiszek a hazugságban, nem válik be. Ha az agyamban (és a gyomromban) felvillan az a gomb, hogy ezt a szitut kellene hazugsággal megoldani, akkor azonnal beugrik az is, hogyan tudom szép finoman, kíméletesen közölni a kegyetlen igazságot. S bár nem tudatos, jól működik. Ilyenkor a beszélgetőpartner megérti, elfogadja az olyan dolgokat is, amitől egyébként, ha később tudódna ki, baromi pipa/csalódott/kiábrándult lenne.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr656821105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági 2007.01.03. 14:24:28

Haragszol rám? :-))

2582 2007.01.03. 14:41:44

ööö... bocs. Azt hittem... Nem akartam, hogy úgy érezd, nem gondolok már rád. :)))

4651 2007.01.03. 15:18:03

Ez a hajtépés kemény. Az irodacuccokkal nem vagy egyedül. Anyuhamos és én is nagy rajongói vagyunk a műfajnak.

sunnyboy 2007.01.03. 18:14:20

kösssz a megtiszteltetés:)...majd ha lesz egy kis időm, akkor írok...(mi fog ebből kisülni:) )

43055 2007.01.04. 09:57:57

Részemről a megtiszteltetés. :)

Ági 2007.01.05. 14:44:57

Erőt vettem magamon és megírtam. :-)

2582 2007.01.06. 00:05:12

Igazán sokat tettél ezzel a közért. :)))
süti beállítások módosítása