- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. január 06. - Antibaby
Gyerekek! Anyám! Istenem! Török Gábor (a politológus) ismerősnek jelölt az Iwiwen. Mármint Antibabyt. Azt hittem, rosszul látok. Először tréfára gyanakodtam, meg is néztem, nem netről letöltött fotói vannak-e fent, s az ismerősei elmúltak-e már 16 évesek... de real-nek tűnik, egy rakás általam is ismert, valódi médiabeli ember sorakozik fel nála. Szóval ő az. Most már csak egy lehetőség van, véletlenül jelölt be. A fölöttem, alattam, mellettem levőt szerette volna.
Egyébként nem is olyan meglepő, hiszen egy korábbi tévéműsorát, a Lapozót rendszeresen néztem, és itt a blogban is sokat írtam róla, ő pedig a blogomra találhatott egy laza google-használattal. Na de hogy... háh, tök jó. Nem volt ilyen jó kedvem már hónapok óta. Most annyi bátorságot merítettem, hogy megyek, bejelölöm George Michaelt.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr956821117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása