- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. január 16. - Antibaby
Hagytam ezt a Fehér tenyeres postot kibontakozni, ezért nem írtam fölé százhuszonhat arról szóló bejegyzést, milyen jól érzem magam mostanában. Szép az élet, asszem. Alig alszom, s ennek megvan a hatása, de egyébként tele vagyok ötlettel. Úgy hozta az élet, hogy egyszerre 4 lakás élhetőbbé tételénél asszisztálok, beleértve az én otthonomat is, s ez nagyon jól jön nekem. Kreatívkodhatok. Ezen kívül is zajlik az élet, depinek nyoma sincs.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr336821147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4651 2007.01.16. 14:22:22

Kreatívkodásról jut eszembe, hogy egy időben én is rágerjedtem a terepasztalokra és tudom, hogyan kell szép/élethű tavat készíteni. Ha esetleg jvőre azt is szeretnétek szívesen elmondom a trükköket :)

2582 2007.01.16. 15:08:40

:) Arany vagy. Mindenhez értesz, mindig mondtam. :) A helyzet azonban az, hogy ha én nem is, a "banda" biztos tud tavat, mindent tudnak. :))) Azért kösz, illetve ha úgy adódik, természetesen...
süti beállítások módosítása