- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. január 18. - Antibaby
Sosem értettem azokat, akiknek életük akár legkisebb mozzanatát is befolyásolta, mit fog szólni a szomszédság. Engem igazából sosem érdekeltek, még a nevüket sem tudtam egészen addig, amíg a folyosói tárolónk feltörésekor a rendőrök jó hangosan fel nem olvasták az adatokat. Akkor aztán úgy csináltunk vagy negyed óráig, mintha nagyon jóban lennénk, úgyhogy a bal oldali szomszéd elmondta, hova jár a lánya iskolába, a jobb oldali meg, hogy beteg a nagymama. Aztán ennyiben maradtunk.
Az viszont vicces tud lenni, ők mennyire foglalkoznak az én életemmel. Drissel közel 8 hónapja nem lakunk együtt, s csalódott voltam, hogy még senki nem jelentett neki a távollétében zajló eseményekről. Kicsit össze is lehetnek zavarodva, mivel Dris időnként még bejár a lakásba napközben egy-két itthagyott cuccáért, este meg Ex-szel látnak a kapualjban ölelkezni. Na végre megtörtént, Dris összefutott a szomszéd sráccal, aki elújságolta neki, hogy mindenféle fiúkkal mutatkozom (??? 1. Ex, 2. max az öcsém lehet, azt' kész), de nem kell félni, mert nem jutnak az ajtónál beljebb. :))) Ezen kifeküdtem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr106821157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lári 2007.01.18. 16:39:45

Hát nem tudom, én szeretem a szomszédaimat :o) Az egyiktől pulykafőző lábast kértem Karácsonykor, mert az enyémekből kilógott a lába, a másik meg engem kért meg, hogy etessem a halait meg a szobanyulát, míg hétvégére elutazik. Ez egy kisebb társasház, lehet ezért?

2582 2007.01.18. 16:53:50

Én nem mondtam, hogy nem szeretem őket. Odáig nem is jutok el velük, hogy ez kiderüljön. Egyébként ez is egy kisebb társasház, s valószínűleg az a "baj", bár nem tekintem annak, hogy nincs pulykafőző lábasom meg szobanyulam sem, s ráadásul antiszociális vagyok. Úgy is mondhatjuk, hogy csak azért, mert egy házban lakunk, nem kell feltétlenül tudnunk a másik életéről. Ezt a véleményt az egyik szomszéd val'szeg nem osztja, mert minden nap üvöltve közli az egész házzal, épp mi a baja a családjával.

2582 2007.01.18. 16:54:20

Na de a postot nem is ezért írtam.

sunnyboy 2007.01.18. 20:20:34

engem tuti nem bírnak a kongázás miatt:):)(főleg ha még Shango is beállít:) )...bár még nem szóltak...lehet hogy szeretik...

11173 2007.01.18. 21:32:31

Szeretnek, vigyáznak rád, meg pöttyöt kíváncsiak. Az elmondottak alapján az exedet is kedvelték. Másképp szocializálódtak, talán ennyi. Inkább szeressenek, mint utáljanak... :-)

2582 2007.01.18. 22:39:53

Ja, ebből rájöttem, hogy ez a sztori így nem érthető. Illetve félreérthető. Ugyanis az exemmel is kb. ez volt a közel 6 év alatt a 2. vagy 3. csevegésük. Mendegy. Csak jót nevettem rajta.

zs 2007.01.19. 06:47:33

off. hány százalékot értél el a gay teszten?

dvorcsak 2007.01.19. 07:52:35

Most panelban lakom, a haz azon oldalan, ahol lakom, ismerem a szomszedokat, koszones, neha ha kell segitseg vica versa, es annyi. nem beszelungetunk csak azert, mert szomszedok. ha kell ecet, vagy tejfol, a szomszednak meg internet, es figyelunk a masik kocsijara, ha nyaral. a masik oldalon az egyik szomszedot ismerem jobban, vele egyutt indulunk reggelente, illetve segitettem neki kocsit venni. a masodik szomszedot meg sosem lattam talan, a harmadik meg egy osztalytarsam szulei. veluk se sokat talalkozom. nagyanyamnal viszont kozponti szereplok voltak a szomszedok. nem hallgathattam zenet, nem kiabalhattam, sot, az eloszobaban meg beszelni sem nagynn lehetett, mert jaj, meghalljak a szomszedok :-)

2582 2007.01.19. 08:22:25

Zs., mindössze 80-at. Csalódott is voltam. :)

2582 2007.01.19. 08:23:20

Egyébként meg tök sztereotíp, játszásiból érdemes csak kitölteni. Van ott egy másik, Virgin test is, hát az meg aztán...
süti beállítások módosítása