- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. január 24. - Antibaby

Megtaláltam az igazit. Nőgyógyászból. Annyi rossz tapasztalat, hosszú évekig való keresgélés, és sok barom után... végre. Mindezt Zsuzsi nevű olvasómnak köszönhetem, aki még októberben ajánlotta nekem a doktor urat, aki ránézésre úgy nálam 2-3 évvel fiatalabb. Tök helyes. Kölyökképű. A hangja is olyan, mint amikor egy kamasz fiú mutál: egyszerre magas és mély. Tökszexi. Készséges, mindenre kimerítően válaszol, elmagyaráz, bemutat. Hangsúlyozza, ő nem gyógyszerpárti orvos. Hangsúlyoztam, én meg nem vagyok gyógyszerpárti páciens. Hangsúlyozza, nem lesz műtét, mert ő nem műtétpárti orvos. Huhh, már itt fülig ér a szám, hiszen én meg nem vagyok műtétpárti beteg. Nem tuszkolja le a torkomon a fogamzásgátlót, ha nem szeretném szedni. Azt mondta, örül, hogy nem szedem, legszívesebben másokat is lebeszélne. Ez valamiféle visszaigazolás számomra, s ami azt illeti, megnyugtató tény. Homeopátiával gyógyít. Műtét helyett pedig ecsetel. S az összes többi gondomra, amelyekre eddig évekig egy szájsarki mosolyt vagy vállrándítást kaptam, tudja a megoldást. Sőt, egyetlen hormonvizsgálattal megoldja mindet. Bízom benne. Végre bízom egy orvosban!!! Hihetetlen.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr516821163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11173 2007.01.24. 20:15:28

Bízzál benne, persze. De azért ne felejtsd el alaposan kikérdezni, "vizsgáztatni" az esetleges hatások-mellékhatások tekintetében.

Lári 2007.01.25. 10:20:03

Homeopata nőgyógyász? De jó! Mi homeopata bel-és gyerekgyógyászhoz járunk, de ilyenhez még nem volt szerencsém. Ha lehet, kérem az elérhetőségét! Köszi!

2582 2007.01.25. 20:38:57

Lári, áruld el az e-mailcímed, please!

Lári 2007.01.26. 13:56:45

Azt hittem, azért kell ide felül beírni, hogy Te is lásd.. lari@masprod.hu

dvorcsak 2007.01.31. 09:27:17

Egy regi baratnom, a felesegem, a gyerekem, a jelenlegi baratnom gyereke, es a kovetkezo gyerekem is ugyanannal a dokinal fog szuletni. :-)
süti beállítások módosítása