- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. január 25. - Antibaby
Mostanság nem vagyok harcos aktivista kedvemben, már vagy másfél éve. Lehet, hogy megöregedtem, és ez már így marad, az is lehet, hogy elmúlik. Ma is kétszer gondoltam meg, hogy elolvassam-e Tóta W. droglegaliza-témájú írását, érdemes-e felnyomnom vele a vérnyomásomat. Tóta W. ugyanis nem a szívem csücske, bár van benne valami, okosnak tartom, csak annyira arrogáns... Végül mégiscsak a kíváncsiság győzött, végigfutottam a postján, s bár több ponton lenne mit hozzáfűznöm (a blogban már kifejtettem nézeteimet e témában), az utolsó bekezdése annyira tetszik, hogy hű. Ümm, igen. Csak az utolsó.
"... ennek ellenére miért merülhet fel mégis a legalizáció? Ó, hát ez rém egyszerű. Egy csomó dologról tudjuk, hogy helytelenül használva veszedelmes lehet. Mégis azt mondja az állam, hogy édes egy fiam, állampolgár, hát felnőtt ember vagy, én megbízom benned, úgyhogy döntsd el te, akarsz-e például autót vezetni. Az sem egy életbiztosítás, ugye. Akarsz-e dohányozni, annak ellenére, hogy külön minden doboznál szólunk, hogy leszárad tőle a heréd, elpusztul a magzatod, és különben is megdöglesz? Sőt egyes államok olyat is mondanak, hogy my son, fogd ezt a lőfegyvert, és viseld felelősséggel. Dönts okosan. Aztán az állampolgár majd kitalálja, hogyan gazdálkodjon az életével. Az Úristen is megadta a szabad akaratot Ádámnak és Évának, kedves konzervatív barátaim. Hülye volt? Az Isten? Mondd még egyszer!"

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr776821169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4651 2007.01.25. 22:26:35

Én ignorálom őt, de ezt most elolvastam, ha már idetetted elém. Igen, ez igen. csak ezt tudom mondani. Noha életemben még csak bele se szívtam egy füves cigibe, és nem is tervezem semmi efféle használatát. Sőt még cigizni se cigizek. De nem hiszem, hogy a legális lenne, azzal megnőne a használók száma.

tipptopp 2007.02.03. 16:24:35

egyetértek... de ez a stílus... :|
süti beállítások módosítása