- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. február 03. - Antibaby

A mosógép-ügylet számokban:
3 alkalommal kellett bemenni a Saturnba,
3 alkalommal kellett otthon maradni,
k
b. 10 telefonhívást bonyolítottam a vevőszolgálattal, a márkaképviselettel, a szállítókkal, a szakvéleményt kiállítóval, s a fogyasztóvédelmisekkel,
1 alkalommal kellett megemelni a hangom,
0 alkalommal hangzott el az „elnézést kérünk a kellemetlenségekért” kifejezés, vagy abból bármelyik szó,
7 nappal a vásárlást követően már vissza is kaptam a pénzemet.
Ilyen egyszerű ma Magyarországon egy hibás mosógép garanciájának érvényesítése.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr776821191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása