- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. február 04. - Antibaby

szeress, ha tudsz 

Van még, aki nem látta a Szeress, ha tudsz című filmet? Azonnal pótolja be! Gyakran adja a tévé, de biztos tékában is be lehet szerezni. Utánaolvasva, valamint másokkal beszélgetve rájöttem, zseniális. Több, egymástól független szereplő története fut párhuzamosan, de még a film sokadik megtekintése után sem emlékeztem semmi másra, csak Angelina Jolie és Ryan Phillipe párosára. S épp ez az, így találták ki. A különböző jelenetek különboző korú és életszakaszban levő nézőknek szólnak. Mindenkit az érint meg, de az piszkosul, ami épp neki üzen. Engem történetesen a Ryan Phillipe által alakított srác. Amúgy is imádom Phillipe-t, s itt is hozza a tőle megszokott flegma stílust "very hot" tekintettel fűszerezve. Angelina Jolie nem a szívem csücske, de el kell ismernem, baromi jól alakítja ezt a karaktert. Felbukkan még több olyan színész is, akik a forgatás idején még nem is voltak ismertek, ma pedig mindennapi ismerőseink a tévésorozatokból vagy a mozivászonról.
Még nagy mozis, filmkritikusnak készülős időszakomban szerzett tapasztalataim alapján nem szoktam elolvasni előre a kritikákat és a film tartalmát, mert rendszerint lelövik a poént vagy prekoncepcióval indítják el a nézőt a moziba. Meggyőződésem, hogy egy film értéke amúgy sem a történetétől függ. A Szeress, ha tudsz szerelmi szállakról szól, személyes tragédiákkal, world wide igazságokkal. Ennyit elárulok, s legyen elég, nem kell kutakodni. Különösen hangsúlyozom, hogy aki tervezi megnézni, annak eszébe ne jusson a neten keresgélni róla, mert a kritikák, leírások nagy részében ott van a titok. Ha előre tudja az ember, már nem lesz annyira mellbevágó.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr296821203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bahha 2007.02.04. 17:47:25

ezt a filmet annyira szeretem, hogy szavak nincsenek rá. már egy tucatszor láttam, de vááá. őrült jó.

2582 2007.02.04. 18:03:50

És neked is A.J. és R.P. a favorit?

bahha 2007.02.04. 19:15:36

azt hiszem nekem a gillian anderson :D

Ági 2007.02.04. 20:00:47

Legeslegkedvencebb filmem. :-))) Egyszer Dublinban éjjel felébredtem és egy mozicsatornán ment hajnali 3-kor, végignéztem. :-)) És igen, nekem is AJ és RP. Zseniálisak ők is és az egész film.
süti beállítások módosítása