- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. február 10. - Antibaby

Találkoztam egy sráccal tegnap, mert egymásba futottunk a neten, és nagyon érdekes figurának tűnt, szerettem volna közelebbről is szemügyre venni. Eszméletlen, milyen arcok léteznek a világban... Legszívesebben belinkelném a fotóját, mert már az is sokat kifejez, de nem tehetem meg vele. Egy igazi életművészről van szó, aki sosem dolgozott állásban, de beutazta a világot, simán elment Új-Zélandra azért, mert ott jobb a szél a kite-ozáshoz... s a világjárta emberek mindig érdekesek. Nyugodtabbak, más az életfilozófiájuk, a mentalitásuk. Három órán át hallgattam a sztorijait, néha már olyan filozófikus mélységekbe jutott, hogy bántam, nincs nálam notesz és toll. Jó lett volna jegyzetelni. Akár a dumáit is. Kifeküdtem néha. A csajokat több csoportba osztja, van ám ehhez is elmélete. Sajnos csak 3-ra emlékszem, mondom, kellett volna egy cetli, amire írom... Asszongya, van a 28-30 közötti korai klímaxos, aki igyekszik rendszeresen merevrészegre inni magát, de előtte még tör-zúz, botrányt okoz, nyilvánosan vetkőzik, miegymás, s szentül meg van róla győződve, hogy az ilyen viselkedéssel mutatja, még mindig tinédzser. Ami nagyon megragadt bennem, az a "kis kutyás, nagy rezsis" típus, basszus, úgy nevettem... asszongya a srác, ne értsem félre, az ilyen nő nem költ sokat... sőt, egyáltalán nem költ. :)
A sokadik kategóriánál kezdtem kínosan érezni magam, mindenhonnan kilógok. De aztán, alig pár órányi ismeretség után a szemembe nézett, s egyenesen nekem címezte: létezik az a kategória, akinek Superman azért nem jó, mert hogy lehet olyan kificamodott ízlése egy pasinak, hogy kék ruhához piros köpenyt visel, s ráadásul sárgával írja a mellére: S. :) Na igen, értem én, ez talán én vagyok. Superman-nel legalábbis tényleg bajom van. :)
No de mielőtt vad pasizásokra gondolna bárki is, ez tényleg csak két felnőtt ember beszélgetése volt. Nem lehetett elmenni mellette az életben, na.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr686821223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

43055 2007.02.12. 08:18:38

"Kis kutyás, nagy rezsis", jaj, most bőgök. :(

11901 2007.02.15. 23:37:32

Sztem ne bőgjél. Egy-két találó jellemző alapján "kategóriát" alkotni nőből... látványos, de butus, butus dolog. Világlátottság ide vagy oda.

2582 2007.02.16. 11:39:44

Szerintem félreértetted, szinte biztos vagyok benne, hogy te nem vagy olyan, rézangyal.
süti beállítások módosítása