- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. március 02. - Antibaby

Hosszú hétvégére megyünk vidékre, frikille bemutat a nővérének, az ő barátjának, sőt, még a srác családját is meglátogatjuk. Nekem ez általában túl sok, de amikor mélyen a szemembe nézve azt mondta, "meghívtak, te pedig hozzám tartozol", fülig ért a szám, s képtelen voltam nemet mondani. Pedig mindig is igyekeztem kerülni azokat a helyzeteket, amikor olyan helyre kell menni, ahonnan nem tudok illedelmesen felállni és hazajönni, ha rámtör az antiszoc hiszti. Már napok óta izgultam a hétvége miatt, amikor a kedves magához húzott: "Ne izgulj. Elbűvölő vagy, mindenki szeretni fog, ahogy én is." Aztán később hozzátette, senki nem fog keresztbe lenyelni, de ha mégis lenne valami gond, ott lesz mellettem és figyel rám. Annyira jó ilyeneket hallani!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr126821291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

43055 2007.03.02. 11:35:17

Őszintén örülök nektek! :)

dvorcsak 2007.03.02. 13:28:58

Orulj neki, es elvezd ki a szitut. En tobb, mint ket eve vagyok egyutt a parommal, sot, ket eve egyutt lakunk, sot, mar ugykodunk a kozos gyerek ugyeben is, a nagymamam meg sem ismeri a lanyt, sosem talalkoztak, es egy darabig nem is fognak... engem nagyanyam nevelt 10 eves koromtol, es csak 2 villamosmegallora lakik tolunk. csak jobb, a bekesseg...

Anni 2007.03.02. 13:36:13

Szia! Nagyon drukkolok neked;-) Kellemes időtöltést!:-)

jpxehgvioef 2010.04.16. 12:52:02

zbi5M9 jmyzcybxqlha, [url=http://bdljefippoej.com/]bdljefippoej[/url], [link=http://acjlnufwdanr.com/]acjlnufwdanr[/link], http://mibnkiymausw.com/
süti beállítások módosítása