- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. március 23. - Antibaby
Nem volt eddig problémánk, maximum kicsi különbözőségek. Próbáltam felfújni őket, legyenek nagyok, mert milyen ciki már, hogy minden jó. De akárhogy fújtam, még mielőtt méretesek lettek volna, mind kipukkadt, s semmi lett belőle. No, jelentem, van végre valami, ami megviselt.
Én őt nagyon-nagyon... És mindent érte. És legyen úgy, ahogy neki jó. De most befordultam. Meg kell, hogy értse, s fogalmam sincs, hogyan adjam át neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr226821365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása