- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. március 29. - Antibaby
Ahogy keresgéltem a szórakozóhelyeket, megdöbbentem. Kb. 15 éve nem voltam ilyen kimondottan táncolós helyen, kimondottan táncolási szándékkal, s valószínűleg megöregedtem, valóban, vagy megkergült a világ, én nem tudom. Tényleg ez megy mindenhol? Szombat esti kikapcsolódás vagy orgiák ezek? Egy ilyen helyen, vagy inkább úgy mondom, ilyen cicababák és prostiknak öltözött macák közt pocsékul érezném magam. Tehát újabb feltétel, az előzőek kiegészítéseként.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr986821391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

34523 2007.03.29. 09:26:40

Nem csodálom, ezek tré-helyek. Miért nem próbálod az "alter" helyeket? Például: Gödör, Szóda, Macskafogó stb., stb. Ezeken például lehet beszélgetni, ücsörögni és lehet táncolni, régi zenékre. Egy-két "miszpicsa" ott is becsúszik, de nem jellemzőek.

Eszti 2007.03.29. 09:39:23

Én idén a 29. szülinapomat a Djinnben ünnepeltem a barátaimmal. Mit mondjak? Nagyon jó volt! Lehet beszélgetni is, táncolni is (egészen táncolható számokat adtak le).

k_edina 2007.04.05. 10:34:34

Miért kergült volna meg a világ? Csöcsöket kirakni mindig is divat volt, már a XVI. században is.
süti beállítások módosítása