- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. április 07. - Antibaby
14 órára hívtam a vendégeket, anyuékat. Kértem, ha elindulnak a város másik végéről, szóljanak ide. Most 15:22, még nem történt meg. Frik meg már másodszor hagy itt a mai nap folyamán, most épp elugrott egy fél órára, persze az rég letelt, ő meg sehol. Amúgy reggel 8 óta takarítottam, vásároltam, kajákat készítettem, készülődtem, tervezgettem. Fáradt vagyok. Szombat délután van. A 30. születésnapomat ünnepelnénk. Én meg itt ülök egyedül, s Madonnát bömböltetek. S most is olyan hülye vagyok, még nem publikálom ezt a postot, hátha kiderül, nem is úgy van, ahogy egyébként minden jel szerint van.
Ha anyám még egyszer az életben megkérdezi, miért nem veszi őt emberszámba senki...

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr786821433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása