- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. április 12. - Antibaby
A lakásfelújítás eszméletlen macera. Nem is értem, mások hogy tudják lezavarni egy hét alatt. Na jó, kevés pénzből nehezebb. Nem lehet odacsődíteni egy rakás szakembert, akik aztán pikk-pakk összedobják az egészet. Gépeket kell kölcsönkérni, barátokkal időt egyeztetni, akik levágnak, befúrnak, megmérnek, aztán el kell rohanniuk, de egy hónap múlva majd megint eljönnek és levágnak, befúrnak, megmérnek. Végül fél év alatt már majdnem a fele kész. S természetesen nem azért mondom, hogy piszkáljam őket, nagyon kedvesek, mindent megtesznek, megfeszülnek, hogy segítsenek, s ráadásul piszok ügyesek, mindent megoldanak, amit én kitalálok. Mégis úgy látom, az életben nem lesz kész. Vagy mire igen, addigra lehet előlről kezdeni.
Levontam a tanulságot. Amikor legközelebb lepukkan a lakás, nem állok neki javítgatni, veszek egy újat. Haha.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr326821453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11173 2007.04.12. 10:03:18

Van egyszerűbb megoldás. Mérést, levágást, befúrást intézitek ketten frikkel, vagy szűkebb haveri körrel. Hobbigépek kölcsönkérés helyett még akár a teszkóban vagy barkácsáruházakban is vannak. Csavar, tipli, apró anyag szintén. Ha figyelted az überprecíz redőnyöst, láthattad, hogy nem ördöngösség, amit csinál. Tapasztalat bizonyos határig józan ésszel pótolható.

2582 2007.04.12. 11:00:11

Na, ezekre mind tudok válaszolni. Frik és szűk baráti kör nagyon sokat segít. Így halad a dolog ebben a tempóban. Gépet nem veszek, szűkös költségvetéssel dolgozom. S mondjuk egy Hilti amúgy sem 2 Ft lenne. Ráadásul tök felesleges azért megvennem és tárolnom utána őket a picike lakásban, hogy 5 évente befúrjak 10 lyukat. A redőnyt pedig előtte már próbáltuk házilag. Mindenki ezt mondja, hogy meg lehet csinálni, de még a redőnyös szakember is megszenved vele végül mindig. Elcseszett az egész, jó lenne lecserélni, de az most nem fér bele.

11173 2007.04.12. 12:41:49

Értem... De nem Hiltire vagy Makitára gondoltam. Noname kis fúrógép 5-7e Ft körül már akad polcot felfúrni. A nagy falbontót (méretre mint Hilti TE 72) 15-ért meg lehet kapni. B30-as téglafalat bontottunk vele, ajtót kellett betenni. Lassabb vele a meló, mert kell pihentetni, de a szerszámkölcsönző sem feltétlen olcsóbb felénk. Redőny ügyben nem tudok nyilatkozni, azt még nem szakértettem.

2582 2007.04.12. 13:05:39

Oh, egy félreértés. Nem kölcsönzőből, hanem ismerősöktől kérem a gépeket kölcsön. :) Kicsi fúrógép megoldva. :)

NaomiHenger 2007.04.13. 14:20:45

Egyetlen roppant előnye a saját kivitelezésnek, hogy igazán elégedetten gyönyörködhetsz benne, hiszen te csináltad. És ami fontos, hogy egészen addig , amíg sor nem kerül rá, nem is tudjuk mi mindenre vagyunk képesek. Csempevágás, fugázás stb. Én annakidején élveztem, a páromat meg az egekig magasztaltam, mert sosem hittem, hogy kaján kívül mást is tud burkolni... Én drukkolok!

2582 2007.04.13. 15:16:42

Ha már így szóbakerült, én azért is szeretem a sajátkezű lakásfelújítást, mert egyedi ötleteket szeretek megvalósítani. A páromat pedig én is félistennek látom, 30 kilós fúróval a kezében lógva a plafonról... :)

boroka 2007.04.17. 10:02:11

Figyi én ezt ráadásul félisten nélkül cisnáltam végig... de komolyan..(-: ugyanez... már február 3 óta dolgozunk, de még anyni minden van hátra, bele kell törödni és apránként csinálni a dolgokat... ráadásula drága barátok ismerősök rokonok, meneküldnek, jó az a havi 1 napos munkaarány, ne aggódj, nálam mindenki csak egyszer ért ár(-: eddig(-: vizsont az mebre megtanul fúrni, vakolni, glettelnbi stb stb... mert valban aha egy részegnek megy nekem is mennie kell(-: hajrá antybébi
süti beállítások módosítása